סיכום כף כרמל || יום מושלם, ים מושלם ושיא של גיא כהן

משתתפי ארבעת המקצים במשחה כף כרמל נהנו מתנאי ים אידיאליים וגם תרמו למטרה חשובה. חלקם ליוו בסיום את גיא כהן שסיים משחה של 24 שעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משחה כף כרמל חיפה
משחה כף כרמל חיפה

משחה כף כרמל התקיים הבוקר (שישי) בפעם השנייה. חופיה של חיפה אירחו חגיגת שחייה מושלמת, כשהפעם המשחה התקיים תחת הסלוגן SWIM FROM THE HEART ודרכו גויסו תרומות של יותר מ-200 אלף שקלים למעבדה לחקר דום לב בבית החולים רמב"ם בחיפה.

משחה כף כרמל חיפה

בוקר מושלם בחיפה | צילום: ניר עמוס

ארבעה מקצים יצאו לדרך מארבעה מקומות שונים, כשהמקצה הארוך ל-7.6 ק"מ התחיל בחוף השקט, והמקצה ל-4.5 ק"מ יצא לדרך ליד הרכבל התחתון בבת גלים והשתלב יחד עם המקצה הארוך. מקצה נוסף ל-2.6 ק"מ יצא לדרך באזור המלונות ובנוסף התקיים מקצה לקילומטר. המשחים התנהלו ללא מדידת זמנים, והשחיינים דווקא מאוד נהנו מהאווירה הפחות תחרותית שאפשרה לרבים מהם לשחות יחד וליהנות מהאווירה, מחתולי הים ואפילו מצבי הים שנראו לאורך המסלול.

משחה כף כרמל חיפה

ארבעה משחים שיצאו מארבע מקומות שונים | צילום: ניר עמוס

מי שגנב את ההצגה באירוע הזה ובצדק היה גיא כהן, שניצל את המשחה כדי לסיים משימה קשה במיוחד – שחייה של 24 שעות ברציפות במסגרתה הוא צלח לא פחות מ-70 קילומטרים. גם כהן יצא לאתגר הזה במטרה להעלות את המודעות למוות פתאומי מדום לב, ולמרבה הצער מדובר בנושא המוכר לו מקרוב מאחר וזה מה שקרה לבתו ביומה הראשון בכתה א'.

משחה כף כרמל חיפה

המשתתפים נהנו מחתולי ים וגם צבי ים | צילום: ניר עמוס

כשהשחיינים זיהו את הסירה שליוותה את גיא כהן, רבים מהם ביצעו מעקף של המסלול שלהם כדי להצטרף לגיבור הגדול של היום וללוות אותו במאות המטרים האחרונים שלו. כהן יצא מהמים מלווה בשני ילדיו, ונבדק מיד על ידי צוות רפואי שהיה במקום רק כדי לוודא שהוא בסדר, והוא היה בסדר.

גיא כהן מסיים משחה 24 שעות

הרבה אנשים ליוו אותו, והסיום היה שייך לילדיו. גיא כהן אחרי 24 שעות | צילום: ניר עמוס

בטקס הסיום אמר ראש עיריית חיפה יונה יהב: "אנחנו עדים לתחילתה של מסורת". מי שעמד לצדו של יהב בטקס היה מנכ"ל בית החולים רמב"ם פרופסור רפי ביאר. ולכל מי שפספס – אל דאגה. כבר ביום שישי הקרוב, ה-10 ביוני, יתקיים משחה נוסף, משחה ביכורי ים בחוף פולג שיפתח את ליגת זוגס.

גיא כהן אחרי משחה 24 שעות

בסוף היה צריך רק לבדוק שהכל בסדר | צילום: ניר עמוס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג