נשבר הלב: הרוכב והמאמן גילי רוזנשטיין נהרג במהלך אימון

טרגדיה נוספת על הכביש: רוזנשטיין, שניצח לאחרונה את מחלת הסרטן וחזר לרכוב, נפגע מרכב על כביש 40. המאמן אור דיין ספד לו: "איש נדיר, נדרסת למוות כשאתה עושה את מה שאתה הכי אוהב. דמנו מופקר, כל הדריסות האחרונות היו של רוכבים מנוסים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גילי רוזנשטיין ז"ל | צילום: מתוך חשבון הפייסבוק שלו

אבל בקהילת הרוכבים בישראל: גילי רוזנשטיין (66), מהדמויות הבולטות בענף, נהרג ביום שישי במהלך אימון רכיבת כביש ליד ניר בנים. רוזנשטיין רכב לבדו, כאשר רכב פגע בו מאחור על כביש 40, בין קריית מלאכי לקריית גת. הוא פונה לבית החולים קפלן, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה עצרה את הנהג, שלאחר חקירה שוחרר בתנאים מגבילים. ההלוויה תתקיים ביום שני בשעה 18:00 בתל עדשים. המשפחה תשב שבעה בימים שני ושלישי בתל עדשים ובימים רביעי עד שישי ברחוב נורדאו 38 בהרצליה.

לכתבות נוספות בנושא:
"הבן שלי חלם להגיע לטור דה פראנס, צובט לי בלב להיות כאן בלעדיו"
כתב האישום הוגש: הנהג שדרס את גיא תימור ז"ל מואשם ברצח
ענף האופניים זועם על מותו של גיא תימור ז"ל: "הוא לא נהרג, הוא נרצח"

אלעד פלטין ספד לו: "מהיכרותי עם גילי, היה לו לב ענק וסוער. סוער מכדי להתמקצע ברכיבה נגד שעון. אך גדולה מכך: נחישות של ברזל שהתגברה על הסערה שבפנים. היה לי הכבוד להכיר את גילי (וגם לאמנו בשנים 2007-2012) כרוכב, וחשוב מכך: להכירו כבן אדם. יהי זכרו ברוך".

מאמן האופניים אור דיין כתב: "גילי אימוניגילי גילצ'לרה! גילי רוזנשטיין. איש נדיר וזה עצוב מאוד שנדרסת למוות, כשאתה עושה את מה שאתה הכי אוהב. הפלוטון של גילי היה לתקופה משמעותית הבית היחידי שנתן מענה לאסופת רוכבים ללא מועדון, שרצתה לצאת מהבית לעשות רכיבה חזקה ולחזור בשלום. איך תמיד רצית ממוצע מהירות גבוה… רק לא לטפס ובטוח שלא את נס הרים! 'אימונגילי מהיר ועצבני', עתיד רכיבת הכביש בארץ… שחור כבר תקופה. גילי לא מזמן התאושש מסרטן וחזר לרכוב על אופניים. בשנה האחרונה הצטרף כאורח לרגע לדבוקה שלי לא מעט פעמים (אותם כבישים) – ותמיד הרגשתי כאילו זה דוד שלי איתי – וגאה בי באמת על הישגי כמאמן".

דיין התייחס לריבוי המקרים לאחרונה של פגיעות ברוכבים על הכביש: "צריך להיזהר! דמנו מופקר! לא לרכוב לבד! כל הדריסות האחרונות היו של רוכבים מנוסים שרכבו לבד. ארבעה רוכבים בחצי שנה… סטטיסטיקה נוראית. ואת כל זה אני כותב מבלגיה כשפה זכות הקדימה נתונה לרוכב ולא ההיפך! אז אפשר אחרת…".

מאיגוד האופניים בישראל נמסר: "איגוד האופניים וכל קהילת האופניים בישראל כואבים על מותו של גילי רוזנשטיין בתאונת דרכים. גילי נהרג אתמול בבוקר, כאשר נפגע מאחור על ידי רכב, בעת שרכב על כביש 40. רוכבים ורוכבות יקרים, הזהרו והשמרו, ארבעה רוכבים בחצי שנה היא שורה סטטיסטית כואבת במיוחד. למשפחתו של גילי, חבריו ומכריו אנחנו שולחים חיבוק גדול. יהי זכרו ברוך".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • יואל לביא הגיב:

    מה עוד צריך לקרות, כמה עוד צריכים לההרג על הכביש, עד שיבינו כמה מסוכן ולא שווה לרכוב על הכבישים שבאים נהגים לא אחראיים משחקים בטלפון הנייד בזמן נהיגה.. די. זה לא שווה. תעברו לאופני הרים.

    1. איש ברזל הגיב:

      תגובה מטומטמת! רכיבת כביש היא שונה לחלוטין. במקום להאשים את הקורבן יש לטפל בבעייה האמיתית, נהגים עבריינים שלא נענשים וחוסר אכיפה בכבישים.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג