לתכנית אימונים למרחק 10 ק"מ – היכנסו
אדידס חשפה היום את חולצת מרתון סמסונג תל אביב 2018 במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר. לדברי החברה, החולצה עוצבה בהשראת הקצב הבלתי פוסק של העיר תל אביב המתכתב עם הדופק המהיר של רצי המרתון. אדידס היא חברת הספורט הרשמית שמלווה את מרתון סמסונג תל אביב, ונותנת לאירוע חסות זו השנה השמינית. החולצה מיוצרת בבלעדיות לאירוע, בשיתוף פעולה עם המטה המרכזי של החברה בגרמניה וצבעה של החולצה יהיה השנה כחול רויאל, משקלה 100 גרם בלבד והיא משלבת את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחום הריצה, ביניהן טכנולוגיית ה-climalite של אדידס המעניקה נידוף זיעה מרבי לרצים בזמן תנועה.
השנה, כחלק מהרצון של המותג לעודד את הדור הבא של המעצבים בישראל ולעודד חשיבה קריאטיבית מחוץ לקופסה, החליטו במטה המרכזי של החברה בישראל לבצע שיתוף פעולה עם סטודנטים מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, ולהעניק להם את האפשרות לעצב את חולצת מרתון סמסונג תל אביב הבאה. במסגרת תחרות שנערכה בעמוד הפייסבוק של אדידס, הוזמנו העוקבים להשתתף ולבחור את עיצוב החולצה המנצח מתוך ארבע סקיצות מובילות, בסופה הוכרז על העיצוב הזוכה.
"זה מאוד מרגש לדעת שבמשך בוקר שלם רחובות תל-אביב יישטפו בעשרות אלפי רצים שילבשו את החולצה שעיצבנו", מספרים ספיר אורן, אלונה ג'ורג'י, שירה פלימן ושחף צור, סטודנטים לעיצוב וחדשנות וסטודנטים למנהל עסקים מהמסלול האקדמי המכללה למנהל (בהתאמה), אשר זכו בתחרות, "עמלנו רבות על העיצוב ויצרנו את הקונספט מתוך דמיון אמתי בין הדופק של הרצים בזמן הריצה לבין הדופק של תל אביב, שהיא עיר ללא הפסקה".
מרתון סמסונג תל אביב יתקיים השנה ביום שישי 23 בפברואר ויכלול שישה מקצים: מקצה המרתון בו ישתתפו כ- 3,000 רצים מהארץ ומהעולם, חצי מרתון, מרוץ 10 קילומטר, מרוץ 5 ק"מ, מרוץ אופני יד, קינדר ספורט, ומיני מרתון ילדים.