מרימים ציפיות: באיגוד השייט מכוונים ל-6 גמרים ו-3 מדליות בלוס אנג'לס

אחרי ההצלחה הנהדרת ושתי המדליות בפריז, באיגוד השייט מכוונים גבוה לקראת המשחקים האולימפיים הבאים, ושואפים להשיג ייצוג בשמונה דגמים ולזכות במדליה אחת יותר מאשר השנה. וגם: ההמשכיות במאמנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תום ראובני בפריז | צילום: Sailing Energy

אחרי הקמפיין האולימפי המוצלח בפריז 2024, שכלל מדליית זהב של תום ראובני ומדליית כסף של שרון קנטור בגלישת רוח, באיגוד השייט מכוונים גבוה גם לקראת המשחקים בלוס אנג'לס 2028. המנהל המקצועי של האיגוד, אלי צוקרמן, הציג בשבוע שעבר לפני הנהלת האיגוד את סיכום הקמפיין בפריז והציפיות מקמפיין לוס אנג'לס 2028 ונראה שהרף לקראת הקמפיין הקרוב יעלה.

לכתבות נוספות בנושא:
יואב כהן ותמר שטיינברג הם אלופי ישראל בגלישת רוח
להמשיך לחתור! אריאל אגרון בטור אישי לסיכום משחה חדרה 2024
הלקחים מפריז, היעד הבא והמסר להנהלת האיגוד: אנסטסיה גורבנקו בראיון מיוחד

ישראל הופכת כבר היום למעצמת שייט והמטרה המוצהרת הראשונה היא להשיג ייצוג בשמונה דגמים במשחקים האולימפיים הקרובים, אל מול שבעה שהיו בפריז. באיגוד מקווים לייצוג לפחות בדגם סירות ה-49er או ה-49er FX, בהם החלו שייטים להתאמן לפני כשנתיים, תוך שימור של הדגמים הנוכחיים.

הנבחרת האולימפית בשייט לפריז | צילום: איגוד השייט בישראל

על אף הזמן הארוך עד לוס אנג'לס באיגוד צופים כי תישמר הדומיננטיות בנבחרות גלישת הרוח, וכן מצפים לשדרוג בנבחרות הקייט וסירות ה-ILCA וה-470, כאשר רוב חברי וחברות הנבחרת צפויים להמשיך לקמפיין נוסף. המטרה המוצהרת שהציב האיגוד היא שלוש מדליות אולימפיות בקמפיין הקרוב, אחת יותר מבפריז, והשתתפות בשישה גמרים (שיוטי מדליות).

באיגוד עמלים היום על השלמת ההסכמים מול סגל המאמנים לקראת הקמפיין, כאשר המטרה היא כמובן להמשיך לעבוד עם מאמני גלישת הרוח גל פרידמן ושחר צוברי, תוך ניסיון לשמר את צוות המאמנים הנוכחי ולחזק אותו בדגמים בהם עדיין לא מתקיימת פעילות נבחרות סדירה.

שרון קנטור ושחר צוברי חוגגים | צילום: Sailing energy

מבחינת גורמי הסיכון, מציינים באיגוד את העלויות הגבוהות של הקמפיין בגלל מיקום המשחקים האולימפיים והצורך בהיכרות מעמיקה ואימונים בארצות הברית, כמו גם את חוסר הביטחון בתקציב השנים הבאות, בעיקר בדגמים החדשים שטרם הביאו את ההישגים הנדרשים. בנוסף שם לעצמו האיגוד למטרה את בניית דור העתיד של הנבחרות לקראת משחקי 2032.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"תפסתי יום לא טוב ברכיבה, אבל אמרתי לעצמי שזה הכושר שלי היום. קיבלתי את המצב והמשכתי להילחם", הטריאתלטית הישראלית אנטונינה רזניקוב, אחרי שסיימה במקום ה-2 בקבוצת הגיל שלה באליפות העולם למרחק איש ברזל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג