מרוץ הלילה של תל אביב || תוצאות המנצחים

נועם נאמן ירד מ-31 דקות וניצח בין הגברים, אלה פינוס ניצחה בין הנשים. כ-18 אלף רצים השתתפו באירוע שהתחיל בככר רבין והסתיים בספורטק
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רון חולדאי מזניק את מרוץ הלילה בתל אביב
רון חולדאי מזניק את מרוץ הלילה בתל אביב

מרוץ הלילה של תל אביב התקיים במזג אוויר נוח למרות החשש לגשם קל. ראש העירייה רון חולדאי הזניק את המרוץ וכ-18 אלף משתתפים הוזנקו מככר רבין בחמש הזנקות שונות. המסלול עבר בתוככי העיר והסתיים בספורטק, שם חיכתה למשתתפים מסיבת סיום.

מקום ראשון 10 ק"מ גברים, נועם נאמן 30:55 דק' 

מקום ראשון 10 ק"מ נשים, אלה פינוס 38:33 דק'

רון חולדאי מזניק את מרוץ הלילה של תל אביב

רון חולדאי מזניק את מרוץ הלילה של תל אביב | צילום: גיא יחיאלי

10 ק"מ, גברים 

1. נועם נאמן 30:51 דק'

2. רמזי עבדול ג'אבר 31:55 דק'

3. דרור מנור 31:58 דק'

10 ק"מ, נשים 

1. אלה פינוס 38:33 דק'

2. רחל גברצדוק 38:54 דק'

3. שירי פרידמן 39:52 דק'

מרוץ הלילה בתל אביב

כ-18 אלף משתתפים רצים את תל אביב | צילום: גיא יחיאלי

פאפרץ בני גנץ

גם הוא הקיף את תל אביב. הרמטכ"ל בני גנץ עם רון חולדאי | צילום: מרוץ הלילה של תל אביב


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אלף הגיב:

    היו רק 15,600 מסיימים. הרבה הרבה פחות מהמרוץ בשנה שעברה.
    מכשירים מראים גם שהמסלול היה קצר בערך ב-70 עד 100 מטר.

  • בית הגיב:

    מה נשאר מהפרסומים המוקדמים על 30,000 רצים ומסלול נוצץ?
    בערך 16,000 רצים ומסלול קצר.
    קצת אמת בפרסום לא יזיקו לכפיים ולעיריית תל אביב.

  • רץ גבעתיים הגיב:

    חגי באמת מזל שיש שוונג. דש למנצחי מרוץ גבעתיים!
    ולא שהתוכן פה איכותי במיוחד, כן? סך הכל שלפתם את שלושת המנצחים. האם מישהו במערכת חשב לציין שאת עמוד התוצאות הראשון מכסים רוב עצום של רצים ילידי 1995-1997 מקבוצת רצי הסמטה?

    ו70 מטר זה בסדר גמור.

    1. אשלגי הגיב:

      אתה צודק בהחלט. ההופעה היפה של רצי הסמטה בלט גם לעיניי ומצדיק, וקרוב לוודאי יביא, כתבה נפרדת, אולי קצת יותר מעמיקה ממה שניתן לייצר בערב יחיד.

  • אריאלה הגיב:

    בדר"כ לא מגיבה , אבל הפעם הייתי חייבת … אחד הדברים הנוראיים במרוץ הזה היו הצרחות הנוראיות של הכרוז בכניסה לשרוולים – פשוט צרח על הרצים כמו מטורף בקולי קולות והעליב את הרצים על התנהגות לא ספורטיבית כשבפעול בשטח בכניסה לשרוול אף אחד מהרצים לא דחף ולא צעק כולם חיכו בסבלנות שהשער יפתח . אני יצאתי בזינוק השני B ורק חכיתי להתרחק מהצרחות שלו שלגמרי העכירו את האווירה (השתתפתי גם בנייקי שנה שעברה היו המון אנשים והכל היה באווירה נעימה) בהמשך המסלול גם הילדים בעמדות השתיה צרחו במגפון כאלו הם מחלקים מים בשוק….

    1. טל הגיב:

      אני מסכים אתך, הוא צעק כל הזמן, ביקש מאנשים ללכת אחורה ולא לדחוף בזמן שכולם עמדו ולא זזו. לא מבין למה בכלל עשו שערים, היו משאירים פתוח ואומרים לאנשים להכנס לפי המקצה שלהם, רובינו אנשים נבונים ויודעים שהמקצים לטובתינו ואם אחד או שניים יתגנבו, שיבושם להם.

    2. יוסי כהן הגיב:

      מסכים איתך לגמרי !!! הכרוז פשוט לא הפסיק לצרוח, הרגיש כאילו הוא בלחץ כל הזמן, אבל יש גבול לחוצפה כאשר העליב חבר טוב שלי בקו הסיום. כבר פניתי הבוקר למארגנים ומחכה לתשובתם.
      לא ייתכן שבאווירה כיפית כל כך אדם אחד אומלל עם מיקרופון יהרוס ערב שלם.

    3. אלה הגיב:

      את כל כך צודקת, הכרוז היה בלתי נסבל, כל הזמן צעק. הכניסה לשרוול היתה כל כך צרה והכניסו אנשים כל כך לאט שפספסתי את הזינוק שלי למרות שעמדתי 10 דקות לפני הזמן, בזמן ההזנקה עוד לא הייתי בשרוול. אם היו מכניסים אנשים בקצב נורמלי לא היה צורך לצעוק. גם הדי ג'י בעמדת הזינוק לא היה משהו.

  • אבזם הגיב:

    לא אהבתי את האווירה בזינוק בכלל. העובדה שהמרוץ נערך בת"א אינה מחייבת השמעת מוסיקה אך ורק של גויים. יש לנו במוסיקה העברית שירים קצביים למכביר, בפרט בזמר הים-תיכוני. קצת רימיקסים אייל גולן ודודו אהרן היו בהחלט במקום. וגם לא הבנתי כמה משתתפים היו בסוף — חלק טוענים 25,000, אחרים 18,000. אין מספר רשמי?

    1. רץ הגיב:

      הייתה אחלה מוזיקה בזינוק, עוד מעט גם תגיד שמפלים את הזמר המזרחי בספורט – התחום היחיד שנשאר נקי מכל השיח הזה וטוב שכך.

      אבל המסלול באמת היה קצר מ-10K , חבל.

    2. מספרים הגיב:

      מספר המסיימים המדויק – 16,053 משתתפים. לא זינקו הרבה יותר מזה. זינקו בערך 16 אלף רצים.

  • עידן הגיב:

    אני כותב בקולם של רבים ממשתתפי המרוץ (חברים שרצו איתי ואנשים שרצו בסביבה) . כאשר בוחנים את המרוץ הזה אל מול נייקי 2013 ונייקי 2012, רואים ארגון שאיננו רציני, מסלול פחות טוב (בין הבניינים הטמפרטורות נסקו), בסיום בקבוקי המים היו במרחק של עוד קרוב ל600 מטר מקו הסיום. עמדות לא מושקעות וכמובן שלא מספיקות לכמות האנשים (כדי לקבל ארטיק נתבקשתי להידחף בתור של 10 דקות).
    בקיצור מאכזב ביחס לשנים קודמות. יש לכם הרבה מה ללמוד

  • גולן הגיב:

    סך הכל היה כיף אבל….:
    הריצה בתוך הרחובות של העיר היתה קשה,צפופה ולא מהנה, המסלול בשנים האחרונות היה הרבה יותר טוב ומרווח
    מתחם הסיום היה דל מאוד לעומת שנה שעברה – במקום ארטיק קרח (שהיו בטונות השנים האחרונות) היה שלגון חלבי שנגמר מאוד מהר – רצתי 51 דקות ולא נותר לי שלגון…, מעבר לכך לא היו צ'ופרים כמו בשנה שעברה
    החולצה היתה טובה – אבל…. איפה השיק של החולצות של השנים האחרונות, הרגשתי שאני רץ עם לוח פרסומת נייד…
    אבל בכל זאת, כרגיל, נהנתי

  • [email protected] הגיב:

    נרשמו משהו כמו 21 אלף אז בהודעות לתקשורת עיגלו את זה ל-25 אלף.
    יש הרבה אנשים שמקבלים רגליים קרות או שאין להם טרמפ או שהשד יודע מה ולכן כלל לא מגיעים, ויש כאלה שפורשים באמצע. בסוף רק 16 אלף רצים.
    לגבי המרוץ – לא בסדר להזניק באיחור – רצים מנוסים מגיעים חמים ומפוצצים באנרגיה וכל דקה איחור נראית כמו נצח. זינוק צפוף מאד (על שני נתיבים בלבד?!?) ושלושה ק"מ ראשונים של גיהנום במאמץ לא ליפול ולא להידרס. רק בדיזנגוף זה נפתח והיה סבבה עד הסוף. אם אכן ישנה טעות של כמה מאות מטרים במדידה זו שערוריה; 70-100 מטר זה זניח, גם כך כל רץ עובר מרחק שונה עקב רדיוס סיבובים וזיגזוג בין רצים אחרים, וזה בד"כ כמה עשרות מטרים אקסטרא.
    במתחם הסיום היה משעמם – הבטתי ימינה שמאלה וחתכתי הביתה.
    נקודות לחיוב – נחמד לרוץ בעיר שלי וללכת עשר דקות ברגל לנקודת הזינוק. מים – היה בסדר גמור. ואחרי הכל זה מרוץ עממי ולא תחרותי.

  • ש הגיב:

    ההפקה של האירוע על ידי חברת כפיים היה חובבני זה התחיל בעיות ברישום, המשיך עם לחץ וצעקות של הכרוז במהלך ההזנקה, והסתיים ברישום לא נכון של תוצאות המרוץ…חבל מאוד!

  • א הגיב:

    אני לא יודע מאיפה הבאתם שהמסלול קצר יותר, הסימונים באמת לא היו טובים במשך כל הדרך, ה-run keeper גם אצלי וגם אצל אישתי הראה 10 עגול.

  • דב כץ הגיב:

    הלוגיסטיקה הייתה ירודה. חוסר אירגון משווע לדוגמת חלוקת הארטיק או צרחות היסטריות של הכרוז בהזנקה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג