"מרגישים את טליה מרחפת מעל כולם": סיכום מרוץ לרוץ איתה ה-4

מאות רצות ורצים הגיעו בסוף השבוע לעמק יזרעאל כדי לזכור את טליה שואן ז"ל, שנפטרה מסרטן בגיל 17. אימה מירב, שיזמה את המפעל: "זה הפך לצוואת חיי, מרגש כל פעם מחדש". התוצאות המלאות בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לרוץ איתה לזכרה של טליה שואן | צילום: Maxim Dupliy

מרוץ מיוחד ומרגש התקיים בסוף השבוע האחרון באחוזת ברק – "לרוץ איתה" לזכרה של טליה שואן. המרוץ נערך זו השנה הרביעית ביוזמת ובארגון של אמה של טליה ז"ל, מירב דוידוביץ' שואן, בשיתוף עם מועצה אזורית עמק יזרעאל, מחלקת הספורט ומרכז הפועל.

טליה, לזכרה נערך המרוץ, נפטרה בגיל 17 בלבד מסרטן עצמות אלים, בו נלחמה כגיבורה במשך כ-4 שנים והייתה השראה לרבים על דרך התמודדותה. מדובר במרוץ שזוכה לאהדת קהילת הרצים, שמגיעים מכל רחבי הארץ לחיבוק אחד גדול למשפחת שואן, שזהו מפעל ההנצחה הפרטי שלה, שהפך כבר לקולקטיבי של קהילת הרצים. המרוץ יוצא מבית העלמין של אחוזת ברק וחולש על שטחי העמק, אשר בהם גדלה טליה, ומסתיים בהנחת פרח בבית העלמין.

מירב דוידוביץ' שואן ב"לרוץ איתה" | צילום: פרטי

לצד מפעל ההנצחה, מדובר במרוץ תחרותי לכל דבר עם מקצים מדידים של ריצת שטח על מצע מהודק ונוח, במרחקים שונים החל מ-2 ק"מ עממי ותחרותי, דרך 5 ו-10 ק"מ ועד ל-15 ק"מ.

מירב דוידוביץ' שואן שיתפה: "כשבועיים לפני שנפטרה שאלה אותי טליה 'אמא מתי את תרוצי'?, בעקבות מרוץ שבני המשפחה לא יכלו להשתתף מפאת מצבה הרפואי, משפט שאחרי שנה של כאב ועצב אחרי מותה של טליה, הפך לצוואת חיי, נעלתי נעלי ספורט והתחלתי לרוץ, הפכתי למאמנת ריצה, מרצה, קטפתי תואר מרתוניסטית, פתחתי חנות אינטרנטית עם קולקציה לזכרה, ואני רצה עם טליה במרוצים בארץ ובעולם".

טליה שואן ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

"בשנת 2021 החלטתי שאני רוצה שהמונים ירוצו איתה, הכל התגלגל מהר ובנחישות, תוך יציאה לגיוס המונים, הופעות טלוויזיוניות, רדיו, כתבות בעיתונות, ומאז מתקיים זו השנה הרביעית. מעל 1,000 משתתפים רצים איתה וזה מרגש כל פעם מחדש. אנשים באים ומחבקים, אומרים מילים טובות, משתפים ובעיקר אומרים שמרגישים את טליה מרחפת מעל כולם. נשמח לראות את כולם שוב גם בשנה הבאה ב-23 במאי 2025".

תוצאות המרוץ
15 ק"מ גברים
1. רון שרמן – 59:08 דקות
2. אלעד חזן – 1:00:08 שעות
3. שאול אייזנברג – 1:00:58 שעות

לרוץ איתה לזכרה של טליה שואן | צילום: יואב לביא

15 ק"מ נשים
1. נור רבאח – 1:08:15 שעות
2. שחר ווסרקרוג – 1:17:26 שעות
3. גלית גינזבורג – 1:18:07 שעות

10 ק"מ גברים
1. עמר חמזה – 38:34 דקות
2. אבי מלסה – 38:35 דקות
3. רן ברמן – 39:23 דקות

לרוץ איתה לזכרה של טליה שואן | צילום: יואב לביא

10 ק"מ נשים
1. נופר מינק – 47:07 דקות
2. מאיה בן עזרא – 48:23 דקות
3. הילה מקלף – 51:29 דקות

5 ק"מ גברים
1. מאיר אבוחצירה – 18:47 דקות
2. עומר דורי – 19:00 דקות
3. זיו באום – 19:26 דקות

לרוץ איתה לזכרה של טליה שואן | צילום: דובי בליט

5 ק"מ נשים
1. חגית נאורי – 22:15 דקות
2. סלימאן דועאא – 22:36 דקות
3. ילנה לויבסקי – 23:39 דקות

לכל התוצאות מהמרוץ



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג