מקלכלין לקראת ליגת היהלום: "רוצה לסיים את העונה בסטייל עם שני שיאים אישיים"

אחרי סאגה ארוכה, האמריקאית תשתתף בסוף השבוע במקצי הזמנה מחוץ לתחרות בבריסל ב-200 וב-400. לקראת המפגש היא משתפת: "מרגישה רעננה פיזית ומנטלית אחרי פריז, מחכה לסוף המפגש לנסות ופל בלגי ושוקולד"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
סידני מקלכלין בפריז | צילום: Citizen59, Wikimedia

אחרי סאגה ארוכה וסימני שאלה רבים, סידני מקלכלין-לברוני תשתתף בסוף השבוע הקרוב בגמר ליגת היהלום בבריסל, ותנסה להדהים את העולם שוב, הפעם עם דאבל לריצות ה-400 וה-200 מטר. כזכור, שיאנית העולם והאלופה האולימפית ב-400 מטר משוכות לא קיבלה אישור להשתתף בתחרות כחלק מהליגה, מכיוון שלא השתתפה באף תחרות בעונה הסדירה של הליגה, וכפשרה הוחלט לפתוח עבורה שני מקצים מיוחדים, שיהיו מסקרנים לא פחות ממפגשי היהלום עצמם.

לכתבות נוספות בנושא:
המסלול המהיר בישראל: אליפות ישראל ב-5 ק"מ תיערך במרוץ נשר ב-1.11
אינגבריגטסן שוב הפסיד ב-1,500, טבוגו ניצח במאית והיסטוריה לגרנט הולוואי
צפו: דופלנטיס ניצח את וורהולם בריצת 100 מ' בלתי נשכחת

במסיבת עיתונאים מיוחד שערכו מארגני המפגש עימה בבריסל סיפרה מקלכלין על קורותיה אחרי המשחקים האולימפיים: "בעלי ואני נסענו ליוון להירגע במשך שבוע. זה היה הכרחי אחרי המשחקים האולימפיים המדהימים האלה, שעבדתי בשבילם כל כך הרבה זמן. אני אסירת תודה על מה שהצלחתי לחוות בפריז. אחר כך חזרנו ללוס אנג'לס, אבל מכיוון שאני עדיין מרגישה רעננה פיזית ומנטלית, רציתי להתחרות בעוד מפגש אחד לסיום העונה".

סידני מקלכלין | צילום: Shutterstock

מקלכלין שיתפה לגבי ההחלטה על התחרות דווקא במקצים הללו: "התחלתי את העונה שלי באביב בריצות 200 ו-400 מטר וככה אני גם רוצה לסיים אותה, לראות איפה אני במרחקים האלה אחרי שנה שלמה שהתמקדתי בריצת 400 מטר משוכות. המטרה שלי היא לשפר את השיאים האישיים שלי".

שיאיה האישיים הם 48.74 ב-400 מטר, אותו תרוץ ביום שישי, ו-22.07 ב-200 מטר בשבת. אמנם היא מצהירה על מטרה צנועה יחסית, אך יש מי שסוברים שהפוטנציאל שלה גדול הרבה יותר, שכן ב-400 בשליחים היא כבר קבעה 47.71 שניות כזמן ביניים.

שיא העולם השנוי במחלוקת של מריטה קוך ממזרח גרמניה ב-400 עומד על 47.60 שניות ויחגוג 40 בשנה הבאה, ולדעת חלק מהפרשנים מקלכלין בהחלט מסוגלת לשבור אותו בעתיד. בינתיים, השיא האמריקאי של סניה ריצ'רדס, 48.70 שניות בהחלט בהישג יד, ואולי אף תוצאת השנה של גבי תומאס בחצי המרחק שעומדת על 21.78 שניות.

סידני מקלפלין-לברון | צילום: Erik van Leeuwen, Wikimedia

מקלכלין נוטה למעט להתחרות במהלך העונה, וכלל לא התחרתה מחוץ לארה"ב, פרט למשחקים בפריז. על כך הסבירה: "העונה שלי תמיד סובבת סביב האליפויות הגדולות. אני מתכננת את התוכנית שלי בהתאם עם המאמן שלי בוב קרסי. אני גם צריכה להיות בשיאי במבחנים בארה"ב כדי להעפיל למשחקים האולימפיים. לכן ההשתתפות במפגשים באירופה היא לא קלה, הטיולים חוצי היבשת די מעייפים”.

לגבי ה'טיול' לבריסל: "המאמן שלי סיפר לי הרבה דברים טובים על האצטדיון. אני ממש מצפה לתת את המיטב שלי כאן בשישי ושבת ולסיים את העונה שלי בסטייל. וכמובן שמעתי גם על הפינוקים הבלגיים כמו וופלים ושוקולד. אני ממש רוצה לנסות אותם! אבל אני אחכה עד אחרי הריצות שלי", אמרה האתלטית בחיוך.

בשנה הבאה, אליפות העולם בטוקיו היא האליפות הגדולה בה תתמקד: "אליפות העולם היא באמצע ספטמבר. זה כנראה פותח עוד הזדמנויות לתחרות באירופה, אבל נראה". כשנשאלה אם היא תתחרה בליגת התחרויות החדשה של מייקל ג'ונסון, היא אומרת שכן: "זה בהחלט בסדר היום שלי. אחת מהתחרויות האלה היא בלוס אנג'לס, שם אני מתאמנת ושם גם יהיו המשחקים האולימפיים ב-2028. אני בהחלט רוצה להיות שם. האווירה בפריז הייתה בלתי ניתנת לתיאור. אני ממש מצפה לחוות את זה בלוס אנג'לס".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג