מקום 17 לאביב לוי באליפות העולם בטריאתלון U23

הטריאתלטית הישראלית סיפקה הופעה טובה עם פתיחת האליפות בספרד, בעיקר הודות לשחייה ורכיבה ברמה גבוהה. בסיום סיכמה: "מרוצה מאוד, סחטתי את עצמי עד קצה גבול היכולת". מקום 46 לאיתמר לבנון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אביב לוי באליפות העולם | צילום: יח"צ

הטריאתלטית הבכירה של ישראל אביב לוי (21) ממועדון XTRIM רשמה היום (חמישי) הישג מרשים כשסיימה בהופעתה הראשונה באליפות העולם עד גיל 23 (מקצה אולימפי) במקום ה-17.

בתחרות המתקיימת בעיר טורמולינוס ספרד, השתתפו 50 טריאתלטיות והיה זה המקצה הראשון בסוף שבוע אליפויות העולם המתקיים בעיר. התחרות החלה במזג אוויר קריר שהתחמם ובריצה הטמפרטורה הגיעה ל-24 מעלות.

אביב לוי ב-TRI כנרת | צילום: גיא דר

לוי, חניכתו של המאמן ענר שרמן, יצאה מהשחייה למרחק של 1,500 מטרים לחלק של הרכיבה מהמקום ה-12. בתחילת הרכיבה שכללה 40 קילומטרים, השתלבה הטריאתלטית הישראלית הצעירה, בדבוקה השנייה במרחק של 35 שניות מהדבוקה הראשונה. בעבודה בעצימות גבוהה בהובלתה של השוויצרית קטיה שר הצליחה הטריאתלטית הישראלית להשתלב בהקפה החמישית מתוך שמונה בדבוקה המובילה יחד עם 16 ספורטאיות נוספות ויצאה לריצה מהמקום ה-12, לאחר שסיפקה את זמן הרכיבה השמיני בטיבו בתחרות.

בריצה למרחק של 10 קילומטרים שמרה לוי על ריצה יציבה מבחינת בקצב טוב של 38.10 דקות שהעניק לה את המקום ה-17. הזמן הכולל של לוי התחרות היה 2:00:53 שעות. מי שניצחה בתחרות היא קרולינה הורבאט ההונגרייה.

מיד לאחר התחרות סיכמה אביב לוי: "אני מרוצה מאד מהיכולת שהצגתי היום. סחטתי את עצמי עד קצה גבול היכולת. בחודשים האחרונים עבדתי קשה מאד לקראת התחרות הזאת שהיתה עבורי תחרות מטרה. אני יכולה לומר שהעבודה הקשה באה לידי ביטוי באיכות הביצועים. הריצה שלי היום היתה הטובה ביותר שלי בכל הזמנים ואני שמחה מאד. כיף לסיים כך עונת תחרויות".

לאחר מכן נערך המקצה המקביל לגברים, גם שם הייתה נציגות כחול-לבן בדמותו של איתמר לבנון. הטריאתלט הישראלי לא יצא טוב מהמים וסיים את החלק של השחייה בשיפולי הדבוקה. משם הצליח להתקדם מספר מקומות באופניים וריצה וסיים במקום ה-46 מתוך 70 מתחרים, בזמן של 1:55:29 שעות. מי שניצח היה דויד קנטרו דל קמפו הספרדי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג