מסתער על אליפות העולם: טאדיי פוגצ'אר חזר להתחרות – ולנצח

אלוף הטור דה פראנס מאותת כי הוא רוצה גם את חולצת הקשת בענן לראשונה בקריירה, ואחרי פתיחה פושרת בקוויבק, הוא רשם ניצחון מרשים בבריחת סולו במונטריאול: "נותן בוסט מוטיבציה, כבר לא יכול לחכות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פוגצ'אר מנצח במונטריאול | צילום מסך

טאדיי פוגצ'אר הוא כיום הרוכב הטוב בעולם, על כך כנראה אין עוררין. אולם בין להיות הרוכב הטוב בעולם לבין להיות אלוף העולם, יש עדיין מרחק לא קצר. הסלובני מעולם לא זכה בתואר היוקרתי ובחולצת הקשת בענן, ונראה שהשנה הוא מקבל הזדמנות פז לעשות זאת. כדי להבהיר את כוונותיו, הוא ניצח ביום ראשון האחרון בגרנד פרי מונטריאול, ועשה זאת בסגנון פוגי למהדרין.

לכתבות נוספות בנושא:
פוגצ'אר: "ביום שאחרי הטור דה פראנס הייתי מרוסק לחלוטין"
הישראלים החמיצו הזדמנות להיסטוריה באליפות אירופה, מרלייה ניצח
פורשת בסטייל: נגה כורם סיימה את אליפות העולם באנדורו במקום השביעי

למעשה, הסלובני חזר להתחרות כבר ביום שישי, בגרנד פרי קוויבק, אחרי 52 ימים ללא מרוץ מסיומו של הטור דה פראנס. בקוויבק, סבל פוגצ'אר מאכזבה לא אופיינית, כאשר לא הצליח לברוח מהפלוטון ובספרינט לקו הסיום סיים רק שביעי, כשמייקל מת'יוז האוסטרלי מנצח, לפני ביניאם גירמאי האריתראי ורודי מולאר הצרפתי.

הפעם, פוגצ'אר לא היה מוכן לתת לניצחון לחמוק ממנו. הצוות המסייע של UAE התחיל לעבוד חזק כבר בשלב מוקדם של המרוץ בן 209 הק"מ. בהקפה הלפני אחרונה, כשנותרו 23 ק"מ לסיום, סיפק את התקפת הסולו שלו, כשלאף רוכב אחר לא היה מענה אליה.

פוגצ'אר ניצח אחרי 5:28:15 שעות, כשמאחוריו פייו בילבאו הספרדי של בחריין-ויקטוריוס מסיים שני, 24 שניות אחריו. אלוף העולם לשעבר ז'וליאן אלאפיליפ סיים שלישי, 16 שניות לאחר מכן. מייקל וודס של ישראל פרמייר טק סיים שמיני מול הקהל הביתי בקנדה.

"זה נותן בוסט מוטיבציה גדול ואקסטרה ביטחון לקראת אליפות העולם עוד שבועיים", אמר פוגצ'אר בסיום: "אני כבר לא יכול לחכות לציריך. עכשיו נלך הביתה לעשות הכנות אחרונות, אימונים אחרונים, ונהיה מוכנים".

מעניין יהיה לראות את שיתוף הפעולה, אם יהיה כזה, בין פוגצ'אר לאלוף הוולטה הטרי ושותפו לנבחרת סלובניה החזקה פרימוז' רוגליץ'. נבחרת בלגיה, גם ללא וואוט ואן ארט הפצוע, תגיע בהרכב חזק במיוחד בהובלתו של רמקו אוונפול, כשגם יונאס וינגגור בחר לפסוח על האליפות עבור דנמרק. האלוף המכהן מתייה ואן דר פול הוא תמיד מועמד, אך נראה בכושר פחות טוב באליפות אירופה בתחילת השבוע, בה סיים רק במקום ה-30.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג