מהפך על האופניים: איך PowerWatts שינה את חיי

שי כרם חזר אחרי שנים לאופניים, עם כושר מעט לקוי ומשקל מעט עודף. אחרי תאונה שעשה על הכביש, חיפש פתרון אחר, ומצא אותו ב-PowerWatts. אז איך אפשר לשפר את הכוח, הסיבולת והטכניקה בו זמנית? הפרטים בפנים, וגם אימון היכרות ללא עלות (בשיתוף PowerWatts)
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אימון ב-Powerwatts

נפתח תחילה בלהניח את התכלס ישר מול העיניים. הכתבה הזו היא בסוף תוכן שבא לקדם את המוצר שלנו, שיטת האימון PowerWatts. אז לא אלך סחור סחור בהתפלפלות עם כל מיני מונחים מקצועיים או לזרוק לכם פה כל מיני נתוני וואטים (הספקים), CP, FTP, IF וכדומה, שיוציאו אותי טרחן ולכם את העניין… אז כדאי לכם להמשיך לקרוא כי מובטח שזה לכל הפחות יהיה פנאן.

לאימון היכרות ב-PowerWatts ללא עלות לחצו כאן

שמי שי כרם, בן 46, חלקכם מכירים אותי, כמנכ"ל איגוד הטריאתלון בשנים 2017-2014 או כמתחרה ותיק בענף. אני בענף הטריאתלון מגיל 15, הטריאתלון הראשון שבו התחריתי היה ב-1995, טריאתלון המכביה בעכו. בסביבות גיל 30, אחרי שנים של השתתפות פעילה ותחרותית, הפסקתי להתחרות וגם די נטשתי את עולם הרכיבה. שמרתי כמובן על כושר אך לא תחרותי בעיקר בשחייה, קצת ריצה ופה ושם חדר כושר.

סביב "משבר גיל ה-40", כמו אצל רבים מאיתנו, לעיתים ניצתות תשוקות חדשות, לעיתים ישנות. אצלי, נו, חזרה התשוקה לאופניים (נשמע כל כך סחי). אז אחרי 10 שנים בלי לפדל ועם משקל מעט עודף של 96 קילו (83 ק"ג היום), רכשתי אופני כביש יד שנייה ויצאתי לבדי מביתי בפתח תקווה לסיבוב של 50 ק"מ לבית אריה וחזרה…

שי כרם ב-Powerwatts

לא צריך להאריך עד כמה מתסכל זה היה… ראיתי את כל רוכבי השטח עוברים אותי במעלה הכביש לכיוון הבסיס והרגשתי עגלה בלי סוס. אז במהרה, בשביל לקבל מסגרת, הצטרפתי לקבוצת הטריאתלון "אקסטרים" של ליאור כהן (איש יקר והיום גם מאמן הנבחרת ההישגית בטריאתלון של ישראל). אז…הראש (שלי – מסתבר שעוד במקום) נשאר תחרותי, אבל הגוף כמובן שלא, מה שהביא אותי לעשות קצת שטויות שגרמו גם להתרסקות לא קלה על הכביש (לא נעים כלל). לאחריה הבנתי שחזרה לרכיבה טובה, נכונה ויעילה, היא תהליך שיש לבנות אותו בצורה סדורה, בתבונה, בלמידה, בהדרגה וכמובן בהתמדה… וגם עם אופניים חדשים שרכשתי… טוב, הלכתי על הטופ עם סרבלו R5 מערכות דורייס חשמליות.

הדחף והלהט לחזור לרכוב טוב (טוב יותר ממה שרכבתי בעבר) ולהשתפר הביאו אותי לבחון את כל האימונים שכולכם קרוב לוודאי עושים היום. אז רכיבת נפח שבת ארוכה עם הקבוצה זה כמובן הבסיס. אבל מה באמצע שבוע? רולר ביתי (זהירות לא לשבור חפצים בבית), טריינר ביתי (קצת משעמם), רכיבה בראש ציפור (פיצוצים, וואו צריך להישמר) ואפילו רכיבה בקבוצת 3-2 חברים קטנה בשם "רוכבי הלילה", איתם יצאתי פעם בשבוע ב 04:30 לפנות בוקר לשעתיים בחוץ (קשוח ולא בטוח).

ואז לפתע, לפני ארבע שנים, גיליתי (את PowerWatts) והנה יש! סוף סוף מצאתי ופתאום הבנתי והינה נשבתי, נתפסתי, נשאבתי, התאהבתי! וכן בפועל… באמת התקדמתי ומאוד השתפרתי.

בשורה התחתונה, אחרי ארבע שנים כמתאמן אצל אלעד וכמעט שנה כמאמן בעצמי בשיטת PW, עם תשוקה, תובנה ואמונה עמוקה במוצר, פתאום זה הפך לעיסוק המרכזי שלי. כך שבסיוע של אלעד פלטין, מי שמפעיל ומאמן בשיטת PowerWatts ב-15 השנים האחרונות בסניפים בתל אביב ובגינתון, פתחנו בהשקעה גדולה ובחשיבה (אני ושותפי ליאור) את הסניף החדש של PW בהוד השרון, המשמש גם כחלק ממתחם אימונים גדול, איכותי וייחודי בשם RAMPOWER המותאם לספורטאים תחרותיים שמחפשים את ה-Next Level.

האופניים מחכים Powerwatts

באחד מהפוסטים הראשונים שלי עם הקמת המקום רשמתי: "יש מעט מאוד אימונים שעד שלא מתנסים בהם, קשה באמת להבין מה הערך האמיתי שלהם. אז מה שיש לי לומר לכם חברים, אם לדעתכם אתם חושבים שאתם רוכבים נכון או רוכבים יעיל או "חזק" (באופן יחסי), כדאי לכם לבחון זאת עם עצמכם פעם נוספת".

אז בארבע נקודות, אימון רכיבה שישפר אתכם צריך להיות:
1. בטוח
2. יעיל
3. מקצועי – דהיינו עם ליווי מודרך לביצוע נכון
4. מאתגר ומהנה.

האם זה אפשרי? האם זה קיים, התשובה היא כן! אני אוכל לספר לכם בעוד כתבה שלמה, ארוכה ומפורטת על התמורות, היתרונות והתועלות של שיטת PowerWatts (מוצר קנדי דרך אגב) על פני שיטות ואימונים אחרים… אך אבחר רק בלסכם את זה כאן.

אז אם אתם אוהבים מאוד לרכוב ומרגישים צורך אמיתי להשתפר בדרך הבטוחה, היעילה, המקצועית והמהנה. כל מה שצריך זה רק לנסות בעצמכם. אני מזמין את הקוראים ובפרט את משתתפי טריאתלון תל אביב, להגיע לאימון היכרות ללא עלות.

הרישום בקישור כאן.

עד אז… רכבו בטוח!

 


 

בשיתוף PowerWatts



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג