מהו שיא העולם החדש בריצת 50 ק"מ על מסילה?

מריו מנדוזה בחר באולם ספורט בבית ספר תיכון בארצות הברית כדי לבצע את האתגר המטורף ולייצר בקרב התלמידים מודעות לריצה ואורח חיים בריא. והקצב שלו היה היסטרי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מריו מנדוזה שובר את שיא העולם בריצה על מסילה ל-50 קילומטרים

מעבר לתחרויות הריצה הגדולות שאנחנו נחשפים אליהן, בלא מעט מקרים מתרחשים ברחבי העולם גם אתגרי ריצה מעניינים שכוללים אפילו שיאים עולמיים. אחד מהם קרה לפנות בוקר באורגון שבארצות הברית, שם נשבר שיא העולם בריצה על מסילה למרחק של 50 קילומטרים.

השיאן החדש המאושר הוא מריו מנדוזה, אחד מרצי האולטרה והשטח הבכירים בארצות הברית, שבחר לבצע את האתגר באולם ספורט של בית ספר תיכון בעיירה מדרס, בכדי לייצר מודעות לריצה ואורח חיים בריא בקרב התלמידים.

מנדוזה סיים את 50 הקילומטרים בזמן של 2:59:03 שעות, וזה אומר שהוא רץ את המרחק הזה בקצב של 3:34 דקות לקילומטר, לקולות העידוד של התלמידים. תוך כדי ההתאוששות שלו אמר מנדוזה: "אתה צריך להיות מוכן ולהכיר את הסוג הזה של הכאב, אתה צריך להפוך אותו לחבר שלך ואני חושב שהיום הצלחתי לעשות את זה.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג