לערוץ הג'ירו ד'איטליה בשוונג – היכנסו
18.5.2018, יום שישי, קטע מס' 13
פרארה- נרבסה דלה באטגליה
אורך הקטע: 180 ק"מ
שעת זינוק: 12:55
דרגת קושי: **
הקטע חוצה כבישים שטוחים לחלוטין. המסלול יעבור בכמה אזורים עירוניים עם כיכרות, איי תנועה ובאמפרים שיהווה את המכשולים העיקריים. 30 ק"מ לסיום והרוכבים יטפסו את ה-Montello בחלקו המתון. 20 ק"מ לסיום הרוכבים יטפסו את העליה האחרונה. בקילומטרים האחרונים הכביש הופך להיות ישר לחלוטין עם מספר פניות.
19.5.2018, יום שבת, קטע מס' 14
סאן ויטו אל טאגליאמנטו- מונטה זונכולאן
אורך הקטע: 186 ק"מ
שעת זינוק: 11:50
דרגת קושי: *****
זהו שלב הרי מאתגר מאוד עם סיום מאתגר אפילו יותר. עד סאן דניאלה הכבישים רחבים וישרים. לפני הכניסה לקארינה, המסלול מטפס במעלה Monte di Ragogna עם למעלה מ-10% שיפוע ב-2.5 הק"מ הראשונים ולקראת הסיום של הטיפוס מגיע ל-16% שיפוע וטיפוס ב-Avaglio עם שיפוע מתון יותר. הכביש מוביל את הרוכבים אל Paularo כשבדרך יעברו כמה מנהרות שיובילו את רגלי Passo Duron. הטיפוס הוא קצר אך תלול עם נקודות בהן יש 18%. המסלול יורד אל Sutrio ומוביל את הרוכבים אל טיפוס נוסף Sella Valcalda ומשם יגיעו למרגלות קטע הטיפוס האחרון Monte Zoncolan שנחשב לטיפוס הקשה ביותר באירופה. 10 ק"מ עם ממוצע שיפוע של 12% עם פיקים שמגיעים גם ל-22%. הקילומטרים האחרונים לסיום הקטע הם תלולים מאוד עם אחוזי שיפוע של 12%-18%.
20.5.2018, יום ראשון, קטע מס'15
אןלמאזו- סאפאדה
אורך המסלול: 176 ק"מ
שעת זינוק: 12:15
דרגת קושי: ****
שלב זה בדולומיטים כולל בתוכו סדרת טיפוסים וירידות עד ל-Cortina d’Ampezzo. המסלול מעביר את הרוכבים דרך מספר טיפוסים שמגיעים למעלה מ-10% שיפוע. 10 הק"מ האחרונים הם במעלה ההר, אחרי מעבר במנהרה הכביש מטפס בשיפוע ממוצע של 9%במשך מספר ק"מ ואז מגיעים הרוכבים למרכז Sappada שיוביל אותם אל הקילומטר האחרון לסיום הקטע.