מדליית ארד לדואט האולימפי בשחייה אמנותית בסופר פיינל בבודפשט

הישג מצוין לשלי בובריצקי ואריאל נשיא בתחרות ההכנה האחרונה לפני המשחקים האולימפיים, עם ביצוע נקי בתרגיל הטכני וציון של 247.5649 נקודות. אוקראינה זכתה בזהב וסין במדליית הכסף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלי בובריצקי ואריאל נשיא באליפות אירופה בבלגרד | צילום: פאביו צ'טי, איגוד השחייה

אריאל נשיא ושלי בובריצקי, שייצגו את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז בתרגילי הדואט, זכו היום (שישי) במדליית הארד בתרגיל הדואט הטכני בתחרות הסופר פיינל בשחייה אומנותית המתקיימת בבודפשט ומהווה את תחרות ההכנה האחרונה לפני המשחקים.

לכתבות נוספות בנושא:
חדשות טובות: שיפור באיכות המים בנהר הסן לקראת המשחקים האולימפיים
אנדי מורז תשא את דגל ישראל בטקס הפתיחה באולימפיאדה
גורבנקו: "מבחינת תוצאות אני לא מועמדת למדליה", רודיטי: "הזיהום בסן משפיע"

זהו אחד ההישגים הגדולים בתולדות ענף השחייה האמנותית בישראל – ראשית בשל יוקרתיות התחרות המסורתית, המהווה את אחת התחרויות האיכותיות בלוח השנה, ועל מנת להשתתף בה יש להשתתף לפחות בשתי תחרויות בסבב במהלך השנה. ושנית בשל רשימת הנבחרות שהקדים הצמד הישראלי בדרך אל הפודיום ובהן ספרד, קנדה, ארה"ב ומקסיקו, שהופיעו כולן בהרכבים החזקים שלהן שאמורים להתחרות גם בפריז.

אריאל נשיא ושלי בובריצקי | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

בובריצקי ונשיא הפגינו את אחד הביצועים הכי טובים שלהן, תרגיל נקי וללא שגיאות, וזכו לציון של 247.5649 נקודות. ציון זה היה מעניק להן את מדליית הארד גם באליפות העולם האחרונה בדוחא. המאמנות שליוו את השתיים הן סבטלנה בלכר ואנה טרס.

אוקראינה היא זו שזכתה במדליית הזהב עם ציון של 260.2700 נקודות וסין זכתה בכסף עם 252.1533 נקודות. מחר יתחרו בובריצקי ונשיא בתרגיל הדואט החופשי.

כזכור, בובריצקי ונשיא שברו כבר לא מעט שיאים בענף עבור ישראל, האחרון שבהם היה באליפות אירופה האחרונה, אז זכו לעמוד פעמיים על הפודיום, הן בתרגיל החופשי והן בתרגיל הטכני, כאשר היו לדואט הישראלי הראשון אי פעם לעשות זאת.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג