מבזק || הטריאתלט שחר שגיב הגיע במקום התשיעי באליפות אירופה בקיצבוהל

תוצאות הישראלים באליפות אירופה לנוער שהתקיימה היום בקיצבוהל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הטריאתלט הישראלי שחר שגיב ממשיך להנפיק תוצאות ולסיים בטופ 10 גם בתחרות שהתקיימה היום בקיצבוהל שבאוסטריה. כזכור שחר שגיב, 23, התחרה התחרה השנה בתחרות מסבב גביע העולם בניו פליימות' שבניו זילנד וסיים במקום התשיעי ובתחרות בסבב העולמי שהתקיימה בגולד קואסט שבאוסטרליה שם סיים במקום העשירי במקצה הספרינט. את התחרות ביוקוהמה שביפן סיים שגיב במקום ה-23 בזמן של 1:51:01 שע' עם ספליטים של 18:53 דק' בשחייה, 59:15 דק' ברכיבה ו-31:39 דק' בריצה. היום המשיך את הרצף וסיים כאמור במקום התשיעי בזמן של 1:46:16 שע' במקצה האולימפי. שגיב עשה את הריצה השישית בטיבה וזו הפעם הראשונה שטריאתלט נמצא עשירייה הראשונה באליפות אירופה לבוגרים. רועי זוארץ שהתחרה גם הוא באליפות סיים במקום ה-22 בזמן של 1:47:30 שע'.

באליפות אירופה לנוער שהתקיימה מוקדם יותר בקיצבוהל זינקו 74 מתחרים, יואב אביגדור סיים במקום התשיעי, עומרי בהט סיים במקום ה-17 ואיתמר אשד סיים במקום ה-22. במקצה של הנערות התחרתה רז פורדוסו שסיימה במקום ה-29 מתוך 60 מתחרות, הגר כהן-כליף סיימה שנייה מהישראליות במקום 35, עדי אריאס סיימה במקום 37 וליה פדרבוש סיימה במקום 52. באליפות העולם שתיערך בהולנד בספטמבר קבעו את הקריטריון עומרי בהט, יואב אביגדור, איתמר אשד, פורדוסו והגר כהן-כליף.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג