לראשונה: שלומי חיימי ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו באופני הרים

לראשונה בהיסטוריה של הישראלית של אופני ההרים, הרוכב שלומי חיימי שסיים במקום ה-65 בסבב גביע העולם, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו 2016
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שלומי חיימי הבטיח היום באופן רשמי את מקומו כרוכב אופני ההרים הישראלי הראשון אי פעם במשחקים האולימפיים. הוא ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו לאחר שגבר על חברו לנבחרת רותם ישי בהתמודדות על הכרטיס הבודד לריו בו זכתה נבחרת ישראל.

78055.5

"זהו הישג משמעותי לענף האופניים הישראלי כולו ואני חש גאווה גדולה על כך". שלומי חיימי | צילום: omx pro bike team

עוד כתבות אופניים
שלומי חיימי: "הראש כרגע יותר במשחקים האולימפיים"
שני בלוך: "זה לחץ של מדינה שלמה. אני יודעת כמה התחרות הזו חשובה לעתיד"
6 שנות השעיה לרוכבת שהסתירה מנוע באופניים באליפות העולם

חיימי סיים היום במקום ה-65 מבין 129 מתחרים בתחרות השלישית בסבב גביע העולם באופני הרים לשנת 2016 שהתקיימה בצרפת, והקדים את ישי שסיים במקום ה-68. לאחר שהקדים את ישי בכל שלוש תחרויות הסבב השנה, זכה חיימי בכרטיס לריו. מוקדם יותר היום סיים גיא ניב במקום ה-40 מבין 136 מתחרים במקצה ה-U23.

"חלום שמלווה אותי שנים רבות"

"זהו הישג משמעותי לענף האופניים הישראלי כולו ואני חש גאווה גדולה על כך", אומר חיימי לשוונג, הנרגש לאחר התחרות. "מבחינה אישית, זהו חלום שמלווה אותי שנים רבות ולאחר עבודה קשה, התמדה ואמונה זה הפך למציאות. חשוב לי להודות לכל מי שתמך, עודד והאמין. בלי האמונה והעשייה מצד איגוד האופניים, הוועד האולימפי, משרד התרבות והספורט והיחידה לספורט הישגי וכל השותפים לדרך, הקמפיין האולימפי הזה לא היה יוצא לפועל. מרגש עבורי לייצג את המדינה ואני מקווה שהישג זה יעזור לענף האופניים בישראל להתפתח, ויפתח הזדמנויות לרוכבים צעירים ולנבחרת ישראל".

78055.1

לא ניתן היה להגיע להישג ההיסטורי הזה בלי ההשקעה והמחויבות של נבחרת שלמה | צילום: omx pro bike team

חיימי בן ה-27, המדורג 57 בעולם, גדל בכוכב יאיר ומתגורר בשנים האחרונות בקיבוץ עין השופט. הוא סומן כהבטחה עוד כנער כשהתבלט באולימפיאדת הקדטים האירופית (EYOF) ב-2005 וסיים במקום ה-7 באליפות העולם לנוער בשנת 2007. הוא מחזיק בחמישה תארי אלוף ישראל לבוגרים ובכמה הישגי שיא לרוכב ישראלי, ביניהם מקום 38 באליפות העולם (2013), מקום 21 בתחרות גביע העולם (2013), מקום 26 בדירוג העולמי (2015) ומקום 18 במשחקי אירופה הראשונים (2015).

"שלומי היה הרוכב הדומיננטי בנבחרת לכל אורך הקמפיין להשגת הקריטריון האולימפי", אמר ירדן גזית, המנהל המקצועי של איגוד האופניים. "הוא הרוויח את מקומו בריו בצורה משכנעת, ואני בטוח שהוא ייצג אותנו בכבוד במשחקים האולימפיים. אני שמח שלמעלה מעשור של מחויבות ברמה הגבוהה ביותר מצד שלומי הניבו את התוצאה המקווה עבורו ועבור הענף בישראל. אני רוצה להודות לשאר חברי הנבחרת רותם ישי, גיא ניב וגיא זסלר ולמאמן הנבחרת אביעד יזרעאל על העבודה שלהם בשנתיים האחרונות. בריו יהיה לנו נציג אחד בלבד, אבל לא ניתן היה להגיע להישג ההיסטורי הזה בלי ההשקעה והמחויבות של נבחרת שלמה שהשיגה את הקריטריון".

צילום עמוד הבית: omx pro bike team



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • ספורטאי חובב אבל מתלהב הגיב:

    בהצלחה רבה. כל הכבוד. קשה לדמיין את ההשקעה אלמלא הכתבות כאן.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג