"לי קורזיץ, אני פשוט מאוהבת בך – המדליה הזו בשבילך"

שרון קנטור הקדישה את הזכייה במדליית הכסף לחברתה והתייחסה לשבירת שיא המדליות של ישראל: "תראו כמה מדליות, זה מרגש בטירוף". מאמנה שחר צוברי: "הרגשה מטורפת, שתי מדליות בשיט - אין מילים. היא פשוט מרוכזת בעצמה, לא חושבת על המתחרות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קנטור חוגגת את מדליית הכסף | צילום: Sailing Energy

חגיגה ענקית בים: אחרי דחייה של 24 שעות, שרון קנטור התעלתה היום בשיוטי המדליות והבטיחה את מדליית הכסף בגלישת רוח בחוף במארסיי. הגולשת הישראלית ניצחה בשיוט חצי הגמר ונראתה בתמונת הזהב, אך ראתה לבסוף את מרת'ה מגטי מאיטליה מנצחת ומשאירה את אמה ווילסון במקום השלישי.

לכתבות נוספות בנושא:
יום ענק בים: תום ראובני אלוף אולימפי, מדליית כסף לשרון קנטור בגלישת רוח
גל כהן גרומי ואנסטסיה גורבנקו העפילו לחצאי גמר אולימפיים בבריכה
האזינו לפודקאסט האולימפי של שוונג: סיכום היום הפורה בכחול-לבן

לאחר הזכייה, קנטור שחתה לסירת ערוץ הספורט והעניקה ראיון לא שגרתי: "אני כל כך שמחה, אני לא מאמינה. הרגשתי טוב, בגמר פספסתי, אבל אני מאוד מבסוטה ושמחה. איזה כיף… אין לי מושג מה קרה. אני שמחה שהאיגוד והוועד האולימפי תומכים בי ונמצאים שם תמיד עבורי, יש לי כאן נבחרת מדהימה, אנחנו 24/7 ביחד. זה המון בזכות כל הצוות וכמובן המאמנים שלי, אני שמחה בטירוף. לי קורזיץ, אני פשוט מאוהבת בך. אני מקווה לראות אותך גם עכשיו בשדה התעופה, זה בשבילך!".

קנטור חוגגת את מדליית הכסף | צילום: Sailing Energy

קנטור התייחסה גם לשיא המדליות שנשבר: "פשוט כיף, תראו כמה מדליות, כבר שברנו את השיא הקודם. כמות הישראלים שיש פה, עם הצרפתים-היהודים, זה כל כך חריג בנוף. תודה רבה לכל החברים וכל המשפחה, זה מרגש בטירוף".

מאמנה, שחר צוברי, בעצמו מדליסט אולימפי, היה מאושר גם כן: "הרגשה נהדרת, זה מטורף, אנחנו כל כך שמחים שהכל הסתדר. שרון אלופה אולימפית. התרכזנו באמה (ווילסון), גולשת כל כך טובה, בסוף היא עשתה טעות אבל האיטלקיה (מגטי) ניצלה את זה. כל כך רצינו את הזהב, אבל זו הרגשה מטורפת. שתי מדליות בשיט. אין מילים. היא פשוט מרוכזת בעצמה, היא לא חושבת על המתחרות. תמיד מתרכזת במה שהיא יודעת לעשות, זו הדרך הנכונה, זה עובד וזה מוכיח את עצמו".

קנטור חוגגת את מדליית הכסף | צילום: Sailing Energy



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג