ליילס ממשיך לחלום על 4 מדליות; ריצ'רדסון בחוץ ב-200

לאחר שניצח ב-100 במבחנים האמריקאים, נואה ליילס נאלץ לעבוד קשה בדרך לניצחון ב-200; גבי תומאס ניצחה בנשים שקארי ריצ'רדסון סיימה רביעית ותאלץ להסתפק בריצת ה-100 באולימפיאדה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נואה ליילס | צילום: Erik van Leeuwen, Wikimedia

המבחנים האמריקאים לקראת האולימפיאדה ממשיכים לספק דרמות, מתח ותוצאות מרשימות מאוד, שבועות ספורים לפני פריז, כאשר הגיבורים הגדולים הלילה היו נואה ליילס, שבהחלט נראה מסוגל להשיג את החלום שלו של ארבע מדליות זהב, ומנגד שקארי ריצ'רדסון, שלא תתחרה על הדאבל בספרינטים.

לכתבות נוספות בנושא:
עם דמעות בעיניים: שקארי ריצ'רדסון הבטיחה את מקומה בפריז
תוצאת השנה לתומפסון ב-100 מ' במבחנים הג'מייקנים
האלופה האולימפית בחוץ: תומפסון-הרה פצועה ולא תרוץ בפריז

קונג פו בקו הסיום
ליילס, שניצח במבחנים המקומיים עם 9.83 שניות והשוואת שיאו האישי, השיג את תוצאת השנה בעולם ב-200 מטר – 19.53 שניות – אבל זה כמעט לא הספיק לניצחון. רק בזכות סיומת חזקה הוא עקף ביישורת את קני "קונג פו" בדנארק. מדליסט הכסף מטוקיו שיפר את שיאט האישי וסיים בזמן של 19.59 שניות.

"אם אתה טוען שאתה יוצא לשם כדי לזכות בארבע מדליות, אז המטרה חייבת להיות זכיה ב-100 וב-200. אז העבודה בוצעה", אמר ליילס בסיום.

מי שיצטרף אליהם בפריז הוא  אריון נייטון, שקבע 19.77. סגן אלוף העולם רק לאחרונה חזר להתחרות בעקבות השעייה אחרי שנכשל בבדיקת סמים, אולם ההשעייה בוטלה לאחר שנקבע כי כנראה נכשל בבדיקה לאחר שאכל בשר נגוע.

תומאס ניצחה; ריצ'רדסון בחוץ 

הקריירה של שקארי ריצ'רדסון ידעה המון עליות ומורדות. אחרי שהושעתה מאולימפיאדת טוקיו בגלל שימוש בסמים, הוא חזרה שבוע שעבר וחרכה את המסלול ב-100 מטר. אבל הלילה, ב-200, זה לא עבד. ריצ'רדסון נראתה מצוין במוקדמות, אבל הגמר היה שייך לגבי תומאס. סגנית אלופת העולם וזוכת הארד בטוקיו קבעה 21.81 שניות, והקדימה את בריטאני בראון ומקנזי לונג.

לונג, שאמה טארה נפטרה לאחרונה, היתה נרגשת בסיום. "אני יודעת שהיא יותר מגאה בי, וזה כל מה שאני הייתי יכולה לבקש", אמרה. לפני המרוץ ריצ'ארדסון, שאמה הביולוגית מתה לפני המבחנים האמריקאים ב-2021, התחבקה עם לונג ואמרה לה שהיא יודעת מה עובר עליה.

ב-10,000 מטר לנשים התוצאות היו פחות מרשימות. ווייני קלאטי, פליטה מאריתראה שקיבלה מקלט בארה"ב ב-2014 היתה היחידה שקבעה את הקריטריון האולימפי, כשניצחה בזמן של 31:41:07.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"תפסתי יום לא טוב ברכיבה, אבל אמרתי לעצמי שזה הכושר שלי היום. קיבלתי את המצב והמשכתי להילחם", הטריאתלטית הישראלית אנטונינה רזניקוב, אחרי שסיימה במקום ה-2 בקבוצת הגיל שלה באליפות העולם למרחק איש ברזל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג