ליגת היהלום: שיא אישי חדש לנואה ליילס ב-100 מ'

האמריקאי ניצח לעיני 60 אלף צופים בלונדון בזמן של 9.81 שניות: "רציתי לרדת מ-9.80, נחמד להגביר מהירות לקראת פריז". פמקה בול ניצחה ב-400 משוכות עם 51.30: "אגיע מוכנה למפגש עם סידני מקלפלין"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נואה ליילס אחרי שיפור שיאו האישי בלונדון | צילום: מסך

המשחקים האולימפיים בפריז כבר ממש מעבר לפינה ואתמול (שבת) בלונדון כבר היה אפשר להרגיש את התכונה באוויר, במפגש האחרון של ליגת היהלום השנה. לא פחות מ-60 אלף איש מילאו כל פינה באיצטדיון וראו כמה מהאתלטים הטובים בעולם מחממים מנועים לקראת היציאה לצרפת.

לכתבות נוספות בנושא:
הישג נפלא: ניקיטה מירקין סגן אלוף אירופה U18 בקפיצה במוט
צפו: האט מוקדם מדי, איבד יתרון עצום – והודח מאליפות אירופה
הולכת על קוואדרופל? סיפאן חסן נרשמה לארבע ריצות שונות בפריז!

בריצת 100 מ', נואה ליילס שיפר את שיאו האישי עם תוצאה מצוינת של 9.81 מ', למרות רוח פנים קלה של 0.3. "נחמד לשבור את השיא ולהגביר את המהירות לקראת פריז", אמר האמריקאי בסיום, "רציתי לרדת מ-9.80 מ', חשבתי שהרוח תהיה לעזרי. אני יודע בדיוק איפה אני נמצא לקראת פריז. ידעתי שכל העיניים יהיו עליי, אני מחכה לזה כבר שש שנים".

אצנית נוספת שנראית מוכנה להסתער על המשחקים האולימפיים היא פמקה בול. שבוע אחרי ששברה את השיא האירופי, היא ניצחה עם התוצאה השנייה הכי טובה שלה אי פעם ב-400 מ' משוכות: 51.30, שיפור של 15 מאיות לשיא ליגת היהלום. "אני אוהבת לרוץ כאן באיצטדיון", סיפרה ההולנדית, "אני מתרגשת לקראת המפגש עם סידני מקלפלין בפריז. אני אגיע מוכנה".

תוצאה נהדרת נוספת הייתה ב-400 מ', שם מת'יו הדסון-סמית' קבע שיא אירופי חדש של 43.74 שניות. האצן הבריטי רשם את תוצאת השנה בעולם וגם הוא נראה בכושר שיא לפני פריז. תחרות ה-200 לנשים סיפקה דו-קרב מסקרן, בסופו גבי תומאס (21.82) ניצחה את ג'וליאן אלפרד (21.86, שיא לאומי) בארבע מאיות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג