לורה מויר מככבת גם באליפות אירופה באולם עם שיא ב-1,500

הרצה הסקוטית שהשיגה תוצאות מדהימות בשנה שעברה, זכתה בתואר משמעותי ראשון בבלגרד ושיפרה שיא תחרות בן 22 שנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות אירופה באתלטיקה קלה באולם נפתחה ביום שישי בבלגרד ותינעל הערב (ראשון). כיאה לעונת חורף בשנה פוסט אולימפית חסרים שם הרבה שמות גדולי מהיבשת, אבל מי שכיכבה בשבת בערב ואפשר לומר כצפוי היא הרצה הבריטית למרחקים ארוכים לורה מויר.

אחרי שבשנת 2016 כבר הכירו אותה בכל תחרות אתלטיקה בעולם בזכות פריצה מדהימה בעיקר בריצת 1,500 מטר, מויר השיגה בשבת את התואר הראשון שלה לשנת 2017 כשניצחה בריצת ה-1,500 באולם בבלגרד. שתי הקפות לסיום, הרצה הסקוטית בת ה-23 מצאה את עצמה בקרב על התואר מול הגרמניה קונסטנצה קלוסטרהאלפן, אבל ההקפה האחרונה היתה שייכת למויר בלבד, שלא רק שהרשימה שוב בפיניש מדהים אלא שברה את שיא האליפות שהחזיק מעמד 22 שנים וקבעה 4:02.40 דקות. מויר קיצצה 15 מאיות משיא שהוחזק על ידי הרומניה דוינה מלינטה.

הערב (17:30 שעון ישראל) מויר תנסה להשלים דאבל כשתתחרה ב-3,000 מטרים בין השאר נגד סקוטית נוספת בשם אייליש מקולגן שהיא בתה של רצת העבר ליז מקולגן.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג