לא יעצרו אותנו: כ-600 שחיינים ושחייניות השתתפו במשחה חדרה

על אף המצב הבטחוני, המשחה השני בליגת המים הפתוחים של שוונג התקיים עם שיא משתתפים ותנאי ים נהדרים. כנרת נתן ואיתן דימונד סיימו ראשונים ב-5 ק"מ. מנכ"ל שוונג שלומי פרי: "שמחים שקיימנו את המשחה למרות הכל"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משחה חדרה 2024 | צילום: ארז ארטנשטיין, שוונג

למרות המצב הבטחוני, כ-600 שחיינים ושחייניות הגיעו הבוקר (שישי) למשחה חדרה על שם יצחק (כושי) עפגין ונהנו מים שטוח נטול גלים, ומזג אוויר מושלם בחוף אולגה המחודש והיפהפה בחדרה.

השחיינים והשחייניות זינקו לארבעה מקצים שונים – החלק ממקצה עממי למרחק של כ-500 מטרים, בו היו ילדים וילדות רבים שזינקו לראשונה למשחה מים פתוחים, ועד למשחים תחרותיים ארוכים יותר של כ-1.5 ק"מ, 3 ק"מ ו-5 ק"מ.

משחה חדרה 2024 | צילום: ארז ארטנשטיין, שוונג

בין השחיינים היו גם חברי נבחרת ישראל הצעירה במים פתוחים, שיוצאים בשבוע הבא לייצג את ישראל בגביע קומן במים פתוחים (אליפות מדינות הים התיכון) והשתמשו במשחה כתחרות הכנה אחרונה. עוד כיבדה בנוכחותה קטי ספיצ'קוב הגולשת האולימפית, שאף הזניקה את המקצה ל-1500 מטר. לקראת סוף המשחה התקבל דיווח על אזעקות בחיפה, אך בחדרה היה שקט והמשחה הגיע לסיומו כמתוכנן.

במקצה הארוך ניצחה כנרת נתן מהפועל עמק חפר, אשר הקדימה את נטע נפתלי וזיו רון. אצל הגברים איתן דימונד מבני הרצליה היה ראשון בקו הסיום, לפני נעם שחר והלל סלע. במקצה ל-3 ק"מ ניצח ניר אייזנברוך ממכבי ראשל"צ בקרב מותח בין שחייני הנבחרת, כשאחריו יהונתן רוזנבלט ועומר חוה. הללי פרנס ניצחה אצל הנשים, לפני מריה חשמה ופילאר חשמה. במקצה 1.5 ק"מ ניצחו יאיר גרובר אצל הגברים ועופרי שגן אצל הנשים.

משחה חדרה 2024 | צילום: ארז ארטנשטיין, שוונג

משחה חדרה 2024 | צילום: ארז ארטנשטיין, שוונג

המשחה הבא בליגת המים הפתוחים של שוונג Shvoong Aquatic League יהיה פורט2פורט, כאשר אחריו כבר נרשמה ההפתחה גם למשחה תנינים ולמשחה עמק חפר.

שלומי פרי, מנכ"ל שוונג אמר בסיום: "אנחנו שמחים שקיימנו את המשחה למרות הכל, תוך שמירה על ביטחון המשתתפים ושמחים על ההיענות הגדולה ששברה שיא משתתפים למשחה זה. אני מודה לעיריית חדרה, אתו"ס – מחלקת הספורט ואגף החופים בחדרה על האמון ושיתוף הפעולה, ונתראה במשחים הבאים".

אלחנדרו ביאר, מנהל אגף אתו"ס בחדרה, הוסיף: "על אף הימים המאתגרים הצלחנו להעמיד יחד עם שוונג מקצה מקצועי וחברתי בהשתתפות כ-600 שחיינים ואנחנו מאחלים ימים שקטים לכל מדינת ישראל".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג