כוכב הפוטבול אתגר את ליילס: "אביס אותך", האצן ענה: "תראה אותי על המסלול"

כבר תקופה שהאלוף האולימפי ב-100 וטייריק היל, שנחשב לאחד משחקני הפוטבול המהירים בליגה מחליפים מהלומות ברשת ובראיונות, אך כעת מרוץ בין השניים (למרחק של 50 יארד) נראה קרוב מתמיד: "תחתום על החוזה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טייריק היל ונואה ליילס | תמונות: Wikimedia

כבר מזמן הבנו שנואה ליילס הוא הרבה יותר מרק אתלט מצליח, אלא אחד שמבין גם את השואו מסביב ולא מתבייש לפתוח את הפה ולעשות כותרות. אך האם אנחנו בדרך להשתתפותו במרוץ שעשוי לשגע את ארה"ב מול כוכב ה-NFL טייריק היל, שנחשב לאחד השחקנים המהירים בליגה?

לכתבות נוספות בנושא:
וואניוני התקרב לשיא העולם, נקמה קטנה לאינגבריגטסן, עוד ניצחון לטבוגו
נבחרת הנוער באתלטיקה יצאה לאליפות העולם, נועם ממו: "מגיע מוכן"
עם שדה איכותי ושני רצי עלית ישראלים: פורסמו ההרשמות למרתון ברלין

כבר זמן מה היל מדבר על זה שהוא יכול לעקוף את ליילס בריצה קצרה של 50 יארד, אולם נראה שכעת העניינים עולים מדרגה. בראיון לפודקאסט של שאנון שארפ וצ'אד ג'ונסון אמר ליילס: "אני אנסח את זה כך: טייריק רק מדבר. בכל פעם שמישהו מהיר פורץ, הוא אומר שהוא רוצה להתחרות איתו. אם הוא באמת היה רוצה, הוא היה מגיע להתחרות כמו DK מטקאלף. האיש מתחמק ואין לי זמן לזה".

מטקאלף, שחקנה של סיאטל סיהוקס מליגת ה-NFL, אכן השתתף בתחרות האתלטיקה "גולדן גיימס" בארה"ב לפני שלוש שנים. הוא רץ 100 מטר בזמן של 10.37 שניות, סיים במקום השמיני וזכה להרבה מחמאות על האומץ, וגם על הביצוע האיכותי. גם היל השתתף בשנה שעברה בתחרות אתלטיקה, באליפות המאסטרס באולם, שם הוא ניצח בריצת 60 מטר.

"אם הוא רציני לגבי זה", הוסיף ליילס: "אם הוא באמת רציני לגבי זה ולא סתם מדבר באינטרנט ואתה לא ממש בא אליי ומדבר עם הסוכן שלי ואומר, 'בוא נקבע משהו'… אם אתה רציני לגבי זה, אתה תראה אותי על המסלול".

התגובה של היל לא איחרה להגיע. הרסיבר של מיאמי דולפינס צייץ את הסרטון המדובר של ליילס וכתב לצידו: "תחתום על החוזה וננעל את המרוץ הזה ל-50 יארד". כלומר, היל מרמז שיש כבר חוזה מוכן למרוץ המדובר, ומשתמע מדבריו שהכדור במגרש של האלוף האולימפי ב-100 מטר.

כבר אחרי המשחקים האולימפיים, היל תקף את ליילס ובריאיון טען שהוא זייף את עובדת היותו חולה בקורונה בזמן ריצת ה-200 מטר. עוד טען: הייתי מנצח את נואה לילס… לא הייתי מנצח אותו בהרבה, אבל הייתי מנצח. כשאני אביס אותו, אני הולך לשים מסכת קורונה וללהראות לו שאני מתכוון לזה" לאחר מכן כתב ברשתות החברתיות שהוא "אוהב את הסיכויים שלו" לרוץ ב-2028 באולימפיאדת לוס אנג'לס.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג