כבשו את הנמל: כ-1,000 שחיינים זינקו למשחה פורט2פורט תל אביב

למרות המצב, המשחה האהוב והפופולרי המשמש כאליפות מכבי ישראל הוזנק, כאשר שחייני נבחרת ישראל יונתן אחדות ואמילי גולוס ניצחו במשחה הארוך מנמל יפו לנמל ת"א. מנכ"ל שוונג שלומי פרי: "רואים חשיבות עליונה בהמשך קיום האירועים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק פורט2פורט 2024 | צילום: מארק נומדר, שוונג

משחה פורט2פורט תל אביב נערך הבוקר (שישי) עם כ-1,000 שחייניות ושחיינים שהגיעו לקחת חלק במקצים השונים למרות המצב הביטחוני. המשחה הוא השלישי מתוך חמישה בליגת המשחים של שוונג Shvoong Aquatic League, והוא משמש כמדי שנה כאליפות מכבי ישראל.

במסגרת המשחה נערכו שני מקצים תחרותיים – המקצה הארוך ל-4.5 ק"מ בין "עלמה ביץ'" (צ'ארלס קלור) בפאתי נמל יפו לחוף מציצים שבפאתי נמל תל אביב; והמשחה הקצר לכ-1.8 ק"מ בין חוף גורדון הסמוך למרינה תל אביב עד למציצים. בנוסף, נערך משחה עממי למשפחות ל-500 מטר, שהוזנק והסתיים בחוף מציצים עצמו.

יונתן אחדות בפורט2פורט | צילום: ארז ארטנשטיין, שוונג

יונתן אחדות בפורט2פורט | צילום: ארז ארטנשטיין, שוונג

מי ששלט בדומיננטיות מרשימה במשחה הארוך לגברים היה שחיין נבחרת ישראל יונתן אחדות, אשר הוביל מתחילת המשחה ועד סופו וניצח בזמן מרשים של 54:02 דקות. אחריו, התחוללה דרמה של ממש. יותם ורשבסקי ועומר וינר נאבקו ראש בראש על המקום השני, אולם לאחר המצוף האחרון טעו בניווט והמשיכו צפונה מדי, מה שאפשר לשגיא כהן ואורי סלע לעקוף אותם ולזכות במקום השני והשלישי בהתאמה, עם 58:15 ו-58:17 דקות בהתאמה.

במשחה הארוך לנשים ניצחה אמילי גולוס, שחיינית הנבחרת הצעירה של ישראל, אשר חזרה לא מכבר מגביע קומן לקדטיות שם זכתה במדליית כסף. בתל אביב, היא הרשימה עם 58:21 דקות וזכתה במקום הראשון, לפני לי אורטל ושני מוסקונה. כאליפות מכבי, במשחה הארוך המנצח והמנצחת גרפו 1,000 ש"ח על הניצחון, כאשר על המקום השני זכו ב-500 ש"ח והשלישי ב-250 ש"ח.

מנצחןת המשחה הארוך בפורט2פורט | צילום: ארז ארטנשטיין, שוונג

מנצחי המשחה הארוך בפורט2פורט | צילום: ארז ארטנשטיין, שוונג

במקצה התחרותי הקצר ל-1.8 ק"מ ניצח יאיר גרובר עם 23.09 דקות, לפני מיכאל כץ ואלעד גרובר. אצל הנשים ניצחה קרן רומם בזמן של 26:55 דקות, לפני נוי הרשקוביץ ונועם זוארץ.

מנכ"ל שוונג, שלומי פרי, אמר בסיום: "המצב במדינה לא פשוט, אך אנחנו רואים חשיבות עליונה בהמשך העשייה הספורטיבית וקיום האירועים כל עוד מתאפשר, על פי כל ההנחיות הנדרשות. תודה גדולה לכל השחייניות והשחיינים שהגיעו, ותודה גדולה לשותפים שלנו ממכבי ישראל ולכל הצוות שגרם לזה לקרות. כולנו מצפים לאירועים הבאים ומייחלים לימים שקטים ולחזרת כל החטופים במהרה".

לתוצאות מלאות לחצו כאן

שגיא כהן ואורי סלע בפורט2פורט | צילום: ארז ארטנשטיין, שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג