"יהיה כאן את שדה המתחרים הטוב ביותר בתולדות התחרות"

במסיבת העיתונאים שהתקיימה לפני דקות אחדות, התקבצו המועמדים לניצחון מקרב הישראלים והזרים וסיפרו על הציפיות והרף הגבוה שמספקת להם התחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מסיבת עיתונאים ישראמן 2015
מסיבת עיתונאים ישראמן 2015

אירועי ישראמן נגב 2015 נפתחו הערב (רביעי) באילת במסיבת עיתונאים רשמית בהשתתפות מארגני התחרות וחלק נכבד מהמתחרים הבולטים מהארץ ומחו"ל. ליאור זך מאור, אחד מאנשי הברזל הוותיקים והטובים בארץ, הוא זה שאחראי לציטוט שבכותרת כשהתייחס לאורחים מחו"ל שישבו לידו: פטר וברוסק הצ'כי שזכה בשתי תחרויות הישראמן האחרונות, סרג'יו מארקס הפורטוגלי שניצח בצ'לנג' ברצלונה ב-2013 ובארט קנדל ההולנדי שסיים שני בישראמן לפני שנתיים.

מסיבת עיתונאים ישראמן 2015

המועמדים לניצחון במקצה המלא והחצי, מימין: ברט קנדל, פטר וברוסק, סרג'ו מארקס, מרטינה דוגנה, נינה פקרמן, סוזאנה הרסני ואירינה מאזין

זך מאור שיתחרה נגד עמית פיין על התואר הישראלי ואולי גם נגד הזרים על התואר הכללי אמר: "אני חי עם הלחץ בשלום, זה המקצוע שלי. אני לא מועמד מספר 1, אני חושב שהשנה יש את שדה המתחרים הכי טוב שהיה אי פעם בתחרות הזאת בגלל ההרכב של שלושת הזרים. סרג'יו מארקס יותר חזק מבארט קנדל להערכתי, הם ללא ספק ירימו מאוד את רמת התחרות. בין הישראלים יהיה מעניין, יש חמישה-שישה ברמה די דומה, תהיה תחרות די פתוחה אני מקווה שהחבר'ה הצעירים הישראלים יתנו הופעה על המסלול ואני מתכוון לבר רדנסקי, עמית פיין, דן קוני. זה הדור הצעיר שאני רוצה לראות משתלט על התחרות הזאת ודוחק את הדור שלי החוצה".

ליאור זך מאור סרג'ו מרקז פטר וברוסק

עומק איכותי. ליאור זך-מאור (מימין) סרג'ו מרקז מפורטוגל ופטר וברוסק מצ'כיה

מסיבת העיתונאים נפתחה גם בהתייחסות למצב הביטחוני בצפון, ומנכ"ל שוונג אירועי ספורט שמארגנת את הישראמן, ניר ברק, אמר בנושא הזה: "בימים של מתיחות בחזית הצפונית טוב לדעת שכאן בדרום יש שקט ואי של שפיות. מכאן אנחנו שולחים את השתתפותנו בצער המשפחות ומקווים שהמערכה הנוכחית תסתיים במהרה".

שלמה לוסטיג סמנכ"ל השיווק של חברת "נגב", שהיא נותנת החסות הראשית של התחרות הוסיף: "החיבור בין כל המשתתפים, המובילות וההישגיות אלינו הוא נהדר. זו תחרות מדהימה ומשנה לשנה היא פורחת".

עוד כתבות בנושא 
מה אתם יודעים על המתחרים הזרים בישראמן? 
ליאור זך מאור: "העולם שייך לצעירים, אבל קודם שירוויחו אותו" 

נינהפקרמן מרטינה דוגנה מסימו צ'יגנה

פקרמן: "הציפיות שלי מעצמי במסלול הנחמד זה הן קודם כל לסיים". נינה פקרמן (מעמין), מרטינה דוגנה ומסימו צ'יגנה

פטר וברוסק, אחד מאנשי הברזל היותר מיוחדים בעולם שמתחרה בתחרות למרחק מלא כמעט כל חודש התייחס למסלול הישראמן ובמיוחד לקטע הרכיבה הקשה שלו, 180 קילומטרים בהרי אילת: "מי שהוא רוכב טוב יש לו יותר הזדמנויות להוכיח את זה בישראמן ויש לו יתרון של 20 אחוז. יש הרבה תחרויות עם רכיבה קשה אבל ההבדל כאן הוא הריצה בירידה. אולי יש אנשים שחושבים שזה קל אבל זה מאבק קשה". מארקס, שבדק היום את המסלול של הישראמן הוסיף בעניין הזה: "יצא לי לראות את המסלול הזה והוא קשה, הרכיבה תעשה הרבה נזק. יש ירידה בתחילת הריצה ונראה לי שהיא די תכאיב לשרירים. אותי מעניין להגיע לקו הסיום הכי מהר שאוכל, וזה לא משנה אם אצטרך להיות מהיר במיוחד במרתון או ברכיבה, אבל נראה לי שעדיף לקבוע זמן טוב ברכיבה".

בנוסף הוצגו במסיבת העיתונאים גם בכירי המתחרים בחצי המרחק, והטריאתלטית המקומית הבולטת שם תהיה נינה פקרמן, אשת הברזל המקצוענית היחידה בישראל. פקרמן ניצחה בשנה שעברה במרחק המלא לנשים, והשנה היא מתחרה בחצי המרחק מאחר ובחודש מארס הקרוב היא מתכננת להתחרות באיירונמן דרום אפריקה. פקרמן אמרה במסיבת העיתונאים: "הציפיות שלי מעצמי במסלול הנחמד הזה הן קודם כל לסיים. אני ניגשת ספציפית לתחרות כדי לכבד את האירוע. אני מקווה לעשות תוצאה טובה וזה אומר להתמודד בכבוד עם המרחק".

תחרות ישראמן נגב תוזנק ביום שישי החל מהשעה 6:15 בבוקר עם המקצים למרחק המלא ולחצי המרחק ולאחר מכן עם מקצה השלשות. התחרות תועבר בשידור ישיר באתר שוונג ובוואלה.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג