טרגדיה: כוכב הטיקטוק התמוטט במרוץ; והסרטון המצמרר שפרסם לפניו

משפיען הרשת "קיילב", חצה את קו הסיום בחצי מרתון ליל כל הקדושים של דיסנילנד, אולם קרס על קו הסיום ומת לאחר זמן קצר. רק יממה לפני כן שיתף עם עוקביו את חששו מהחום וסיפר ש"התעלף" אחרי טיול בחוץ עם כלבו. צפו בסרטון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קיילב גרייבס | צילום: פייסבוק

טרגדיה בחצי מרתון ליל כל הקדושים של דיסנילנד. הרץ וכוכב הטיקטוק בובי גרייבס, הידוע ברשת החברתית בשמו האמצעי "קיילב", אחז בחזהו כשחצה את קו הסיום במרוץ של פארק השעשועים בקליפורניה. מיד לאחר מכן, גרייבס בן ה-35 התמוטט ונכנס לדום לב.

לכתבות נוספות בנושא:
מת מפצעיו בן הזוג של המרתוניסטית, שחשוד שהצית אותה וגרם למותה
תופעה בסטראבה: רצים עם משתמש של מישהו אחר תמורת תשלום
האולימפיאדה הפרטית שלי: על המסע המפרך ל-5 ק"מ הראשונים בחיי

"צוותי החירום היו ממש במקום", אמר מאט סאטר ממשטרת אנהיים, וציין כי "שירותי החירום לא היו יכולים להגיע יותר מהר משהגיעו. הצוותים ביצעו טיפולי החייאה על גרייבס, לפני שהבהילו אותו לבית החולים". שם, תוך זמן קצר נקבע מותו. סאטר ציין כי לגרייבס לא היו בעיות רפואיות ידועות לפני מותו.

@calebgtravels Disneyland Halloween half mararhon is tomorrow and this heat got me looking crazy #disney #rundisney #disneyland #disneyparks #run ♬ original sound – Caleb

על פי הדיווחים, גרייבס, רץ מרחקים ארוכים נלהב, סיים את המרוץ למרחק חצי מרתון (21.1 ק"מ) בתוך פחות משעתיים. המרוץ הוזנק בחמש בבוקר, מכיוון שבדרום קליפורניה שוררים בימים אלו גלי חום כבדים, כאשר אנהיים הגיעה לשיא של 41 מעלות ביום ראשון בצהריים.

בסרטון מצמרר שהעלה גרייבס לחשבון הטיקטוק הפופולרי שלו יום לפני מותו, הוא הביע חשש מהמרוץ. גרייבס חשף שהוא "התעלף" ממה שסבר שהיא "תשישות חום" לאחר שחזר הביתה מטיול עם הכלב שלו ונרדם בלי שליטה: "חצי מרתון ליל כל הקדושים של דיסנילנד הוא מחר, ואני מודאג מעט עכשיו", אמר גרייבס בסרטון שכותרתו, "החום הזה הוא לא בדיחה".

הוא סיפר שיצא החוצה בסביבות השעה 14:00 בצהריים בשבת במשך "בערך 20 דקות" והתמוטט "בערך 10 דקות" לאחר שחזר, כשלא שלט על גופו ממש. "גדלתי בטקסס, אני יודע מה זה חום אבל חשיפת ה-UV עם החום בדרום קליפורניה היא חיה אחרת. "אני באמת מקווה שאעבור את המרוץ מחר בבוקר", הוסיף כמו בנבואה מצמררת.

מתוך הסרטון שפרסם קיילב | צילום: טיקטוק

תשישות חום מתרחשת כאשר טמפרטורת הגוף של אדם עולה בין 38.3 ל-40 מעלות צלסיוס, והגוף לא מצליח לקרר את עצמו עקב חום סביבתי או מצב בריאותי קיים. טמפרטורת הגוף הממוצעת היא כ-37 מעלות. תסמינים של תשישות חום כוללים סחרחורת, בלבול ובחילות, שבדרך כלל ניתן לטפל בהן על ידי שתיית מים ומנוחה באזור קריר.

אם לא מטפלים בתשישות חום, זה יכול להוביל למכת חום, שהיא מצב מסכן חיים. מכת חום מתרחשת כאשר הטמפרטורה של הגוף עולה ל-41 מעלות ומעלה תוך 10 עד 15 דקות, והגוף אינו יכול לשלוט בטמפרטורת הליבה שלו. הדבר גם מעלה סימני שאלה האם ניתן היה למנוע את מותו הטרגי של הרץ, שבבירור חווה סימנים מקדימים, שהיו יכולים להיות תמרור אזהרה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג