טרגדיה: טריאתלט וטריאתלטית מתו במהלך אליפות העולם בספרד

במהלך האליפות לקבוצות הגיל למרחק ספרינט, טריאתלטית מקסיקנית מתה מדום לב במהלך השחייה וטריאתלט בריטי התמוטט במהלך הריצה. מהאיגוד העולמי נמסר: "נמצאים בקשר עם משפחותיהם כדי לספק את כל התמיכה הדרושה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק לתחרות טריאתלון. אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

אבל ירד היום (רביעי) על אליפות העולם בטריאתלון, הנערכת בימים אלו בעיר טורמולינוס בספרד. טריאתלט וטריאתלטית, שזינקו שניהם למקצה הספרינט לקבוצות הגיל, מתו במהלך התחרות.

לכתבות נוספות בנושא:
מקום 17 לאביב לוי באליפות העולם בטריאתלון U23
טרגדיה באיש הברזל בברצלונה: טריאתלטית מתה במהלך התחרות
עם 4 אלופי עבר: פורסמה רשימת המשתתפים לאליפות העולם באיש ברזל

לפי הדיווחים בתקשורת הספרדית מדובר על טריאתלט בריטי בן 57 טוטריאתלטית מקסיקנית בת 79. הטריאתלטית לפי מארגני המרוץ מתה מדום לב במהלך השחייה והטריאתלט איבד הכרה במהלך החלק של הריצה וסיבת המוות גם היא דום לב לפי הפרסום. שמם של הספורטאים לא פורסם, וכן לא נמסרו פרטים נוספים.

איגוד הטריאתלון העולמי הוציא הערב הודעה בה נכתב: "בצער עמוק אנו נאלצים להודיע ​​ששני משתתפים (אחד ממקסיקו; אחד מבריטניה) נפטרו באליפות העולם בטריאתלון טורמולינוס-אנדלוסיה במקצה קבוצות הגיל למרחק ספרינט שהתקיים היום. תנחומינו העמוקים למשפחתם, לחברים, לאיגודים שלהם ולכל משפחת הטריאתלון. איגוד הטריאתלון העולמי, הפדרציה הספרדית והוועדה המארגנת נמצאים בקשר עם משפחותיהם כדי לספק את כל התמיכה הדרושה בזמנים קשים ועצובים אלה".

האליפות הנערכת בימים אלו כוללת את מקצי העלי היוקרתיים, אך גם אליפויות נוספות כמו האליפות לגילי הנוער והצעירים השונים, האליפות לפרא-טריאתלון (ספורטאים פראלימפיים), וכן האליפות לקבוצות הגיל, בה לוקחים חלק מאות ספורטאים מכל העולם.

עדיין לא ברור האם איגוד הטריאתלון העולמי מתכוון לערוך שינויים כלשהם בהמשך התחרויות בימים הקרובים, כאשר נותרו עוד שלושה ימי תחרות. מחר אמורים להיערך המקצים לפרא-טריאתלון, וכן המקצים לגילאי הנוער. בשבת אמורים להיערך מקצים נוספים לקבוצות הגיל, וכן מקצה העלית לנשים, וביום ראשון מקצי השליחים השונים, וכן מקצה העלית לגברים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג