חוזרים לים: 5 סיבות בגללן כדאי לכם להירשם למשחה חדרה

מהתזמון המושלם, דרך החוף המחודש והמשופץ ועד לקהילת המים הפתוחים המדהימה: משחה חדרה ע"ש יצחק (כושי) עפגין הוא הסנונית הראשונה של הסתיו, ואתם חייבים להיות שם. כל הפרטים בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משחה חדרה | צילום: צלמי שוונג

משחה חדרה ע"ש יצחק כושי עפגין ז"ל הולך ומתקרב וייערך ב-27 בספטמבר בחוף אולגה, כאשר ביום ראשון הקרוב תיגמר ההרשמה המוקדמת ומחירי הרישום יעלו. מדובר במשחה השני לצבירת ניקוד בליגת המים הפתוחים של שוונג, Shvoong Aquatic League, אז למה כדאי לכם להירשם ולהשתתף במשחה? קבלו חמש סיבות טובות במיוחד לעשות זאת.

1. התזמון
ראשית, עונת הסתיו היא שעתו היפה ביותר של הים התיכון, וב-15 השנים האחרונות, שיא עונת המים הפתוחים של ישראל. לצד זה, קבוצות השחייה התחרותיות פתחו את העונה ב-1 בספטמבר אחרי פגרה של מספר שבועות. גם שחייני מאסטרס רבים חוזרים לעניינים בדרך כלל בספטמבר, אחרי תקופה בה בדרך כלל יוצא לכולנו פחות להתאמן. לכן, התזמון למשחה הוא מושלם – כניסה לעונה בצורה מהנה וחלקה, כשרבות מהאגודות התחרותיות ממילא אוהבות לשלב אימוני ים בחודשיים הראשונים של העונה, והמשחה מהווה עבורן פלטפורמה מושלמת לכך. זו גם הזדמנות להתנסות במה שאולי פחות יוצא לעשות בשיא עונת התחרויות, כשחושבים יותר על השיאים האישיים בבריכה. מי יודע, אולי תתאהבו במים הפתוחים? (מניסיוננו – סיכוי גבוה לכך).

משחה חדרה | צילום: צלמי שוונג

2. התנאים
משחה חדרה הוא כמובן מהנה עבור שחיינים מנוסים, אך גם מציע הזדמנות לשחיינים מתחילים יחסית, או שרגילים בעיקר לבריכות. רצועת החוף באולגה היא ארוכה ונוחה מאוד לשחייה, ואחרי ימי הקיץ החמים בהם בדרך כלל הים גבוה מאוד ומקשה על השחייה, בדרך כלל בסוף ספטמבר הים נוטה להיות רגוע יותר ומזמין עבור השחיינים. כמובן שיש לעקוב אחר תחזית הגלים, אך אל דאגה – עדכוני מצב הים יובאו כמו תמיד גם כאן בשוונג לפני המשחה.

3. החוף
החדרתים ודאי מכירים אותו מצוין, שכן חוף אולגה הוא החוף המרכזי של העיר, אולם למי שלא היה שם בשנים האחרונות, מצפה הפתעה נעימה. החוף, שגם כך היה יפהפה ונעים עם נופים של שמורת תל גדור, עבר שיפוץ נרחב לאחרונה, וכולל כעת זולות לישיבה, הצללות ייעודיות, בית קפה-מסעדה ממש על החול, פוד טראק ושירותי חוף. כיום, פשוט תענוג להגיע לחוף, ולא כל שכן לזנק בו למשחה חדרה.

חוף אולגה המחודש | צילום: גבע קבסה

חוף אולגה המחודש | צילום: גבע קבסה

4. הליגה
ליגת המים הפתוחים של שוונג כוללת שישה משחים תחרותיים (ועוד שני משחים שלא נספרים בליגה) – משחה דולפין אשדוד היה הראשון, כעת משחה חדרה הוא השני, ובהמשך ייערכו משחה עמק חפר, משחה פורט2פורט ומשחה תנינים. בנוסף למדליות ולגביעים בכל משחה בנפרד, ישנו גם ניקוד מצטבר, אישי וקבוצתי, לליגה כולה. לעתים, כל נקודה קובעת, ולכן לא כדאי לפספס את המשחה הקרוב. (להסבר המלא על הניקוד בליגה לחצו כאן)

5. הקהילה
קהילת השחייה במים פתוחים בישראל היא מיוחדת במינה. האווירה המחויכת במשחים, הכבוד ההדדי בין המתחרים, גם אם עוד רגע יזנקו כתף אל כתף למאבק על הניצחון, והתחושה שכל משחה הוא פשוט חגיגה אחת גדולה מהכינוס ועד לטקס הסיום, עושה את החוויה לכזו שמתמכרים אליה. אם עדיין לא נשבתם בקסם של המים הפתוחים והקהילה ההולכת וגדלה? זו הזדמנות מצוינת לעשות זאת. ואם אתם כבר בפנים, ובכן, אז אתם יודעים כמה אתם בני מזל.

השתכנעתם? מצוין! לחצו כאן לפרטים המלאים ולהרשמה למשחה חדרה

משחה חדרה | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג