זכו בתואר: גיל לי גונן ועידו גולדשטיין ניצחו בברא אפיק ישראל

שני הרוכבים שהיו הפייבוריטים לניצחון עשו זאת ללא תקלות ובצורה מרשימה, כשהקדימו את רועי קדשאי וטימופיי ז'וקוב בתום שלושה ימי רכיבה מפרכים. יובל פרידמן ונועם סטרשנוב ניצחו בקטגוריית המאסטרס. כל התוצאות בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גיל לי גונן ועידו גולדשטיין | צילום: באדיבות ברא אפיק ישראל/דותן הלוי ויואב לביא

ברא אפיק ישראל 2024, מרוץ אופני ההרים הגדול בישראל, הגיע היום (שבת) לסיומו, אחרי שלושה קטעי רכיבה מאתגרים ומרתקים ביער עופר. בסיומו של הקטע האחרון היום, הוכתרו גיל לי גונן ועידו גולדשטיין כמנצחים הגדולים, לאחר שהוביל החל מהפרולוג, וניצחו בכל אחד מהקטעים בדרך לקו הסיום.

לכתבות נוספות בנושא:
עם טקס מרגש לזכר הנרצחים מקהילת האופניים: ברא אפיק ישראל יצא לדרך
מי יזכה בחולצת "הקשת בענן"? אליפות העולם באופניים יוצאת לדרך
הזווית הישראלית: 6 רוכבים כחול-לבן יזנקו לאליפות העולם באופני כביש

כמו המסלול המורכב שבנו המארגנים, כך גם המרוץ עצמו נתקל במכשולים במהלך הדרך, אך אנשי האפיק עברו אותם כמו רוכבי שטח אמיתיים. בשישי, בעקבות הנחיות מיוחדות של צה"ל, נאלצו המארגנים לשנות את המסלול ולמעשה לבנות חלק ממנו מחדש. מי שמכיר מרוצים מסוג זה יודע שמדובר במשימה קשה למדי, אך באפיק עמדו בה והקטע נערך כסדרו. גם החום השפיע וביום האחרון הזינוק הוקדם בשעה כדי להקל על הרוכבים.

על המסלול, גונן וגולדשטיין (Joe's no flats) הפגינו רכיבה עוצמתית ומדויקת. גונן הוא כזכור אלוף ישראל לשעבר שחווה עונה נהדרת כשהיה חלק משמעותי בזכייה בכרטיס האולימפי, אותו בסופו של דבר אייש תומר זלצמן. גולדשטיין, רוכב מעוטר ובעל זכויות בפני עצמו, הראה שהוא עדיין בכושר גבוה גם אחרי "פרישה" והשניים רשמו זמן מצטבר של 6:01:07 שעות.

גיל לי גונן ועידו גולדשטיין | צילום: באדיבות ברא אפיק ישראל/דותן הלוי ויואב לביא

11:18 דקות אחריהם במקום השני הגיעו רועי קדשאי וטימופיי ז'וקוב (TIm Roy) ואת המקום השלישי איישו יהונתן גרשון ומוחמד מסראווה (Shlomi Haimy Academy). אצל הנשים ניצחו נועה לוריה ותמי לוגסי (LURIGASY) עם 10:16:16 שעות בעוד במיקס (רוכב ורוכבת) ניצחו חן שרייבר וטליה רולס איש שלום (SRT) עם 7:48:49 שעות.

אחת הקטגוריות המרתקות כתמיד הייתה קטגוריית המאסטרס, שם יובל פרידמן ונועם סטרשנוב (NYCC) היו אלו שניצחו בזכות הופעה מצוינת בקטע האחרון בה ניצחו ב-4:38 דקות וביצעו מהפך על יורי לווינזון ואסף ברוידא (Serpentine CCC), שרשמו ניצחו נהדר ב"קטע המלכה" אך הסתפקו במקום השני הכללי, 1:07 דקות בלבד מהניצחון. מרדכי בן שטרית ורומן לשינסקי (Roma’n’Mordy) השלימו את תמונת הפודיום.

פודיום המנצחים | צילום: באדיבות ברא אפיק ישראל/דותן הלוי ויואב לביא

בקטגוריית ה"גרנד-מאסטרס" ניצחו ויטלי פרוסט וניר כהן (XTRIM) עם תצוגה דומיננטית ופער של 13:09 דקות על רונן שריזלי ושלומי חטב (Eshkolot Shlomi & Ronen). במקום השלישי סיימו אלי כהן וישראל חן (ISRA – ELI) מרחק 9:50 דקות מהמקום השני. בקטגוריית "סופר גרנד מאסטרס" ניצחו ירון וינברג ואוהד בקין (North & South) עם 9:38:34 שעות, לפני צחי צורי ומיכאל גדלביץ ואריק יהושע והוד בר שירה.

לתוצאות מלאות לחצו כאן 

לזכר הרוכבים שנרצחו | צילום: באדיבות ברא אפיק ישראל/דותן הלוי ויואב לביא

צילום: באדיבות ברא אפיק ישראל/דותן הלוי ויואב לביא

הזינוק לקטע האחרון | צילום: באדיבות ברא אפיק ישראל/דותן הלוי ויואב לביא



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג