אחרי עונה ראשונה מוצלחת עם צפיות רבות בכל העולם, נטפליקס חושפת את הטריילר (קדימון) לעונה השנייה של "טור דה פראנס: בלב הפלוטון", הסדרה שמלווה מקרוב את מרוץ האופניים הגדול בעולם וחושפת צד אחר של הקבוצות ושל הרוכבים.
לכתבות נוספות בנושא:
רוכבים על המסך: סדרות וסרטי האופניים המומלצים ביותר
הפרשנים מתווכחים: האם הג'ירו של השנה משעמם או לא?
ג'ירו ד'איטליה 2024, קטע 17: שטיינהאוזר ברח לניצחון, פוגצ'אר הגדיל את היתרון
העונה השנייה, שליוותה את הטור דה פראנס של עונת 2023, תעלה לאוויר ב-11 ביוני, קצת יותר משבועיים לפני הזנקת המרוץ של 2024, שיוזנק בפירנצה. לפי הטריילר נראה שתהיה התמקדות גם השנה בתאונות ובהתרסקויות שנצפו בטור, כולל זו הדרמטית של מארק קוונדיש, וכן בשאלת החומרים האסורים בטור, נושא שנוי במחלוקת בפני עצמו בעולם האופניים.
צפו בטריילר לעונה החדשה:
בטריילר מוצגים קטעי ראיונות עם טיבו פינו, שעבורו היה זה הטור האחרון לפני הפרישה, וכן עם טום פידקוק, פאביו יקובסן, ז'וליאן אלאפיליפ ואפילו הבוס של קבוצת Soudal-QuickStep, פטריק לפברה, כשהסכסוך בין שני האחרונים נראה ככזה שיחזיק קו עלילה משלו בעונה החדשה.
רק שמונה קבוצות הופיעו ישירות בעונה הראשונה: Decathlon AG2R La Mondiale, Alpecin-Deceuninck, Bora-Hansgrohe, EF Education-EasyPost, Groupama-FDJ, Ineos Grenadiers, Visma-Lease a Bike ו-Soudal-QuickStep. כפי שידוע כעת, קבוצת UAE של כוכב העל טאדיי פוגצ'אר תהיה אחת מהמצטרפות המרעננות שמופיעות בעונה 2, וכך גם אסטנה של קוונדיש.
עונה 1 כללה שמונה פרקים של כ-45 דקות כל אחד ויצאה ממש לפני הטור דה פראנס של השנה שעברה. היא זכתה לביקורות מעורבות, למרות שמבחינת הצפיות והחשיפה נחשבת להצלחה. הסדרה מיוצרת על ידי חברת Quadbox, אותה חברה המפיקה את התוכנית המצליחה ביותר של נטפליקס המלווה את מרוצי הפורמולה 1, 'Drive to Survive'.
מבחינת הביקורות, אוהדי הרכיבה שמחו לראות רגעים נדירים מאחורי הקלעים, אך הייתה גם ביקורת על הנרטיבים הערוכים בקפידה, שהתמקדו בקבוצות המעורבות בצילומים, אך התעלמו מרגעי מפתח במרוץ עצמו בהם לא היו מעורבות אותן קבוצות. זה הספיק בסופו של דבר לחידוש החוזה לעונה שנייה ולאישור ממש לפני תחילת המרוץ ב-2023 בבילבאו.