התייר ההודי שרץ את מרתון ירושלים יחף

"לא מסוכן בישראל יותר ממקומות אחרים. צרות יש גם בהודו ובכל העולם", כך מספר מילינד סומן שהגיע לישראל על מנת לעשות את המרתון שלו על אדמת הקודש... יחף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

התייר ההודי המפורסם ביותר בארץ כרגע הוא כנראה הכוכב הבוליוודי וגורו הכושר מילינד סומן. הוא הגיע לישראל לאחר ששמע מחבריו כי מתקיים מרתון בעיר הקודש ירושלים, בה תמיד רצה לבקר והחליט שהפעם יגשים את חלומו. סומן, 51, רץ מרתונים כבר מספר שנים ולפני כשנתיים אף סיים תחרות איש ברזל.

צ פ ו | מילינד סומן לאחר שסיים מסע ריצה לאורך 1,500 ק"מ

לחדשות התחנה ההודית שראיינה אותו סיפר כי אמנם לחשו לו מעת לעת כי מדובר במזרח התיכון ומסוכן כאן, אך להגנתו טען כי "צרות יש גם בהודו ובכל העולם". בהמשך סיפר כמה ירושלים יפה והוא מתרגש לרוץ על המסלול ולראות את המבנים הנמצאים בה. אך בכך לא תמו ההפתעות שסומן הכין וזאת מכיוון שאת ה-42.2 ק"מ הוא רץ יחף, לא על גחלים אמנם, אבל יחף. את ההשראה לכך הוא מספר כי קיבל, כאשר יום אחד חשב על כך שאין יותר טבעי ובריא מאשר לרוץ ללא נעליים. לטענתו אם אנחנו נולדים ללא נעליים, אז אין שום סיבה שנרוץ עם נעליים.

לבדיקת התוצאה האישית שלכם היכנסו לכאן

"מרתון ירושלים הבינלאומי נמצא בחזית פעולות השיווק שמשרד התיירות מפעיל כדי למתג את ישראל כארץ המרתונים", הוסיף אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות על הגעתו של סומן ועל תיירות המרתון, "הודות למזג האוויר הנוח כל השנה, והודות לעובדה שחובבי הספורט האתגרי ברחבי העולם, שמצפים לרוץ במרתון, פחות רגישים למצבים גיאופוליטיים, אנחנו רואים את ההוכחה לכך בגידול במספר המשתתפים במרתון מדי שנה. גם השנה משרד התיירות משקיע מיליוני שקלים בשיווק ובאירוח עשרות עיתונאים ומובילי דעת קהל מכל העולם, שיצטרפו למעל 3,500 תיירים שהגיעו במיוחד להשתתף באירוע. מרתון ירושלים כבר הפך למותג בטרנד תיירות הספורט בעולם, במיוחד בזכות המסלולים המרתקים שעוברים דרך אתרים היסטוריים ותרבותיים המרגשים רבים בארץ ובחו"ל, ואשר יוצרים חוויה חד פעמית".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג