השלים את האתגר: "פורסט גאמפ הגרמני" סיים 120 פעמים איש ברזל ב-120 יום

אחרי ששבר לפני שבועיים את שיא העולם בטריאתלון איש ברזל ברצף, יונאס דייכמן עמד ביעד שהציב לעצמו וחצה בפעם ה-120 ברצף את קו הסיום של המסלול בצ'אלנג' רות: "ללא ספק המאמץ הכי מאתגר שהתמודדתי איתו אי פעם"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יונאס דייכמן מסיים את האיש ברזל ה-120 ברות | צילום מסך

יונאס דייכמן, הידוע בכינויו "פורסט גאמפ הגרמני", רשם בסוף השבוע היסטוריה יוצאת דופן בענף הטריאתלון וקבע שיא עולמי שספק אם יישבר בשנים הקרובות. דייכמן, ספורטאי סבולת אקסטרים שכבר קנה לעצמו שם עולמי, סגר 120 ימים ברציפות בהם הוא משלים טריאתלון איש ברזל מלא בכל יום – 3.8 ק"מ של שחייה, 180 ק"מ של רכיבה על אופניים ו-42 ק"מ של ריצה.

לכתבות נוספות בנושא:
שיא עולמי חדש ל"פורסט גאמפ הגרמני": איש ברזל ביום, לאורך 106 ימים ברצף!
פרידה מאגדה: דניאלה ריף הודיעה על פרישה מטריאתלון
מה יותר קשה – אולטרה מרתון או איש ברזל?

דייכמן בן ה-37 הציב לעצמו את האתגר למטרות צדקה, וגם לאחר ששבר את שיא העולם של טריאתלונים למרחק איש ברזל ברציפות עם 106, לא עצר והמשיך עד ליעד שקבע מראש. הוא עשה זאת בכל הימים על המסלול של צ'אלנג' רות', אחת מתחרויות טריאתלון המרחקים הגדולות והמוכרות בעולם, כאשר את מחצית האתגר – הטריאתלון ה-60 שלו הוא קיים במסגרת התחרות עצמה – צ'אלנג' רות 2024 בתחילת יולי, שהייתה שוברת שיאים בפני עצמה.

דייכמן כבר מחזיק עוד לפני כן במספר שיאי עולם ברכיבת אופניים, ריצה, וסיבולת בכלל. יש לו גם היסטוריית טריאתלון חזקה, כאשר הזכור מכולם הוא אתגר ה-"טריאתלון 360" שלו בשנת 2020, שלקח אותו מסביב לעולם והיה שווה ערך ל-120 מרוצים למרחק מלא.

"אתגר 120 הושלם בהצלחה!" כתב דייכמן בסיום ברשתות החברתיות: "120 טריאתלונים למרחקים ארוכים ברצף! זה היה ללא ספק המאמץ הכי מאתגר שהתמודדתי איתו אי פעם. הלילה סיימתי את הטריאתלון 120 מרחק איש ברזל, תוך 120 יום וקבעתי שיא עולמי חדש עם הסימן הזה. תודה ענקית לכל מי שעזר לי ואפשר את זה. לצוות צ'אלנג' רות ומחוז רות, שאירח את פרויקט השיא העולמי הזה. לנותני החסות שלי, שציידו ותמכו בי. עבור הקהילה, זה הפך את הפרויקט הזה לחוויה יוצאת דופן כל כך. ואחרון חביב, לצוות שלי. בלעדיהם, הפרויקט הזה פשוט לא היה מתאפשר. אני מאושר עד הככ ורוצה לחגוג את ההישג הזה עם כולכם ביחד".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jonas Deichmann (@jonas_deichmann)

גם החשבון הרשמי של צ'אלנג' רות בירך: "כל כך מטורף, אבל הוא עשה את זה! מה שיונאס דייכמן השיג בשבועות ובחודשים האחרונים הוא עדיין סוריאליסטי ופשוט היסטורי. אנחנו כל כך גאים ביונאס ובצוות שלו, ובביצועים המדהימים ב-#challenge120. תודה שעוררת השראה לכל כך הרבה אנשים! תודתנו הגדולה מגיעה גם לאנשים הרבים במחוז רתט שתמכו ביונאס יום אחר יום, בין אם על המסלול ובין אם בצידי הדרך. כולם תרמו להצלחת הפרויקט. האנשים האלה אחראים גם לעובדה שיונאס בחר ברות כמקום השיא העולמי שלו. כולנו יכולים להיות גאים בכך מאוד במחוז. רות שוב ​​הראה שיש רק מחוז טריאתלון אחד בעולם".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג