הישג שיא לאביב לוי בגביע העולם בטריאתלון, תוצאות טובות גם לנוער

הטריאתלטית הבכירה של ישראל סיימה במקום ה-24 בהונגריה וסיפקה רכיבה אגרסיבית ואיכותית: "בהחלט מרוצה מההתקדמות המקצועית שלי". בנוער, רום שלו סיים שביעי, אייל ויינשטיין עשירי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אביב לוי | צילום: פרטי

משלחת גדולה של 21 טריאתלטיות וטריאתלטים סיימה אתמול (ראשון) את הופעותיה בתחרות בינלאומית בהונגריה, עם כמה הישגים יפים ואיכותיים. עבור הבוגרים, הייתה זו תחרות מסבב גביע העולם, בעוד עבור הצעירים יותר זו הייתה תחרות גביע אירופה לנוער.

לכתבות נוספות בנושא:
מה יותר קשה – אולטרה מרתון או איש ברזל?
האזינו: איך נשבור את תקרת הזכוכית שלנו ומה עושים עם אימונים בחופשה?
האם חובה לרוץ מרתון מלא כחלק מההכנה לתחרות איש ברזל?

הטריאתלטית הבכירה של ישראל אביב לוי ממועדון XTRIM בלטה מעל כולן ורשמה את הישגה האישי הטוב ביותר בקריירה בתחרות גביע העולם. הישראלית העפילה לגמר התחרות בהונגריה (התחרות נערכה במתכונת של חצי גמר וגמר למרחק ספרינט) ובגמר עצמו דורגה במקום ה-24 מבין 48 הספורטאיות.

אביב לוי רוכבת | צילום: פרטי

מעבר לתוצאה, הייתה זו היכולת של אביב שקיבלה שבחים רבים – היא סיפקה שחייה מהירה ובעיקר רכיבה מצוינת ואגרסיבית, כולל הובלה ונטילת יוזמה וירידה לריצה במקום החמישי. כל זאת, בתנאי מזג אויר לא קלים, בחום של 32 מעלות. הישראלית סיימה בזמן כולל של 1:01:51 שעות, כשהמנצחת אניקה קוך מגרמניה חצתה את קו הסיום בזמן של 59:17 דקות.

בסיום שני ימים תחרות מעייפים אמרה אביב לוי: "הייתה תחרות ברמה גבוהה מאד ואני בהחלט מרוצה מההתקדמות המקצועית שלי. זוהי תחרות גביע העולם הראשונה שלי השנה וזהו הדירוג הגבוה ביותר שלי במסגרת תחרותית זו. בעונה שעברה השתתפתי בשתי תחרויות כאלה וסיימתי במקומות 34 ו-32. העבודה הקשה מניבה תוצאות".

עוד בעלית, איתמר לבנון הצליח גם הוא להעפיל לגמר האיכותי כשסיים שביעי בחצי הגמר, אולם בגמר עצמו נעקף בהקפה וסיים במקום ה-30. מעיין גלנץ ותומר שפירא סיימו את חלקם בחצי הגמר.

איתמר לבנון | צילום: פרטי

בגזרת הנוער מי ששוב הרשים היה רום שלו (טים סרויה) שסיים במקום השביעי בגמר, מרחק 23 שניות מהפודיום. גם אייל ויינשטיין (טרימור) סיפק ביצוע טוב וסיים עשירי (מתוך כ-90 מתחרים בסך הכל). יובל אשכנזי (אלתרמנס) העפיל גם הוא לגמר וסיים במקום ה-28. אצל הנערות, אדר קורנט (אלתרמנס) ורוני וקס (טרימור) עלו לגמר כשהראשונה סיימה במקום ה-26 והאחרונה נעקפה בהקפה וסיימה 30. הובילו את הנבחרת המאמנים ענר שרמן גיא כפתורי (The Buttons) ואייל שלומי (טרימור).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מקווה שכל ילד או מבוגר שרואה את זה עכשיו ויותר קשה לו, יודע שיש תקווה ויש אור בקצה המנהרה", עמי דדאון, רגע אחרי שזכה במדליית הזהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג