הרבלייף ישראל תעניק חסות למשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בפריז

במסגרת שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי בישראל, תיתן החברה חסות בשווי כשני מיליון שקלים. המנכ"ל רון פורת: "כחלק מהעידוד לאורח חיים בריא ופעיל, הוועד האולימפי בישראל הוא השותף האולטימטיבי שלנו להטמעת חשיבות התזונה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
המשלחת האולימפית של ישראל | צילום: עודד קרני

חברת הרבלייף ישראל, המקדמת אורח חיים בריא ופעיל, והוועד האולימפי בישראל, הודיעו על שיתוף פעולה, במסגרתו הרבלייף ישראל מעניקה חסות לוועד האולימפי בישראל בשווי של כשני מיליון שקלים. השותפות בין הרבלייף לוועד האולימפי, שהחלה בשנת 2016 באולימפיאדת ריו, צפויה להימשך לפחות עד 2028, אז יערכו המשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס.

במסגרת החסות, הרבלייף ישראל, תעניק חסות תזונתית לסגל האולימפי ולמשלחת ישראל במשחקים האולימפיים, שיתקיימו החודש בפריז. מוצרי התזונה של הרבלייף ישראל ניתנים לספורטאים האולימפיים בהתאמה אישית על ידי הצוות הרפואי-תזונתי של הוועד האולימפי בישראל, לתמיכה בביצועים ולהתאוששות מיטבית.

בנוסף, הרבלייף ישראל תומכת אישית בשלושה ספורטאים אולימפיים: ניקול רובנוביץ' (26), ענת ליליאור (24) ושחר שגיב (30), כאשר שני האחרונים יתחרו במשחקים האולימפיים הקרובים.

מימין: שחר שגיב, ניקול ניקול רובנוביץ', ענת ליליאור ורון פורת | צילום: אביתר ניסן

"שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי מצביע על ערכים משותפים העולים בקנה אחד והבעת האמון הרבה של מותג הרבלייף בספורט האולימפי בישראל", אמר רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל, "כחלק מהעידוד לאורח חיים בריא ופעיל, שהוא ערך הליבה של הרבלייף, הוועד האולימפי בישראל הוא השותף האולטימטיבי שלנו להטמעת חשיבות התזונה באורח חיים בריא. בנוסף לתמיכה בכלל הסגל האולימפי, בחרנו לאמץ באופן אישי את שחר שגיב, ענת ליליאור וניקול רובנוביץ', הממחישים כיצד תזונה בריאה על בסיס יומיומי, מביאה להישגים ומהווים השראה לשיפור הרגלי התזונה בישראל".

חברת הרבלייף, שנוסדה ב-1980, היא חברה וקהילה מובילה בתחום התזונה ואורח החיים הבריא, המשווקת מוצרי תזונה וטיפוח איכותיים המגובים במדע. הרבלייף פועלת היום ביותר מ-95 מדינות ברחבי העולם, כבר למעלה מ-40 שנים. זוהי חברה ציבורית הנסחרת בבורסת המניות של ניו יורק (NYSE: תחת השם HLF) עם למעלה מ-11,000 עובדים ברחבי העולם ומיליוני לקוחות.

פורטפוליו המוצרים של החברה כולל בין היתר אבקות חלבון, שייק תחליפי ארוחה, תוספי תזונה ייעודיים למערכת הלב וכלי הדם, חטיפי חלבון לספורטאים, טיפוח העור והשיער ועוד. את מוצרי החברה אפשר לרכוש דרך חברי הרבלייף עצמאיים.

ענת ליליאור | צילום: רוקו רנס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני עדיין מפחדת מהמרתון", סיפאן חסן, רגע אחרי שניצחה במרתון האולימפי בפריז 2024


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג