הצלם הבכיר מוטי פישביין נפטר מהתקף לב בזמן רכיבה על אופניים

הלם בקהילת רוכבי האופניים והצילום בישראל לאחר שמוטי פישביין נפטר בזמן שרכב על אופניים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הצלם המוכר מוטי פישביין שהיה מבכירי הצלמים בישראל והפיק פרויקטים למותגים נחשבים בשוק המקומי והבינלאומי נפטר אתמול (שבת) מהתקף לב, בעת רכיבה על אופניים. פישביין היה רוכב לאורך שנים ונמנה עם מחלקת השיפוט של איגוד האופניים. "מחלקת שיפוט ומדידה והשופט הראשי עידו עין-דור מוסרים שחבר שכזה עצוב וקשה לאבד ואת האיכויות שהוא הביא איתו יישארו איתם לשנים ארוכות", נכתב לזכרו של פישביין בעמוד הפייסבוק של איגוד האופניים. במסגרת הג'ירו ד'איטליה שהוזנק בישראל בשנה שעברה הצטרף פישביין לרכב השיפוט אשר ליווה את כריס פרום בנג"ש בקטע הפתיחה בירושלים.

הפך לצלם של "ישראל סייקלינג אקדמי" | צילום סלפי

בשנים האחרונות אהבתו של פישביין לרכיבת אופניים הביאה אותו למפגש עם קבוצת "ישראל סייקלינג אקדמי" שרק הוקמה ולאחר זמן קצר הוא הפך לצלם הקבוצה. הבשורה היכתה בקבוצה ובעיקר בקרב הרוכבים הישראלים שהיו קרובים אליו. ״בשבילי הניצחון היום היה נחמה קטנה מאוד. זה אסון כבד עבור כולנו ולא הפסקתי לחשוב עליו במרוץ״, ציין הרוכב גיא שגיב שהשתתף במרוץ בצרפת, ״מוטי היה בוודאי שמח מהניצחון הזה אבל אותנו זה לא מנחם״.

קבוצת סייקלינג אקדמי הספידה את לכתו של פישביין וציינה כי היום איבדנו ידיד יקר. אח. בן למשפחת אקדמי, אחד מאיתנו. "מוטי פישביין היה אח ורע. ממקימיה של משפחת סייקלינג אקדמי והדמות שליוותה את הקבוצה מיומה הראשון. עם מצלמתו שבאמצעותה יצר כל חייו ובעיקר עם לבו וכל נשמתו. הלב הזה נדם הבוקר. כמה אופייני, בעיצומה של רכיבת השבת האהובה שלו, על אופניו, חופשי ברוח. כמו תמיד. אוהבים אותך מוטי וכואבים עם רעייתך והילדים. כמה נתגעגע. משפחת אקדמי".

"עבורי, הוא היה אח בלב ושותף לכל דרך. אם היינו לוחמים, אז הייתי אומר שהוא אח לנשק", כתב מאמן נבחרת ישראל לשעבר דרור פקאץ', "אבל אנחנו אנשי אופניים, רגש, מוזיקה ואומנות. ומוטי היה השותף הטוב ביותר שלי לכל אלו ביחד. הנשק היה הדרך שלנו. כשהתחלתי לאמן את הנבחרות הוא לקח על עצמו את צילומי רוכבי ההרים ושל נבחרת הנשים בכביש עוד לפני לקראת כל אירוע ותחרות שלנו, בכשרון רב".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג