הסופרליג טריאתלון הסתיים בג'רזי עם הרבה מתח והפתעות בצמרת

הסופרליג טריאתלון, אותה תחרות אגרסיבית ואולי גם מותחת יותר, הסתיימה בג'רזי לאחר יומיים של תחרויות; כריסטיאן בלומנפלט וקייטי זאפרס שניצחו קיבלו 18 אלף דולר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שבוע אחרי התחרות האחרונה בסבב אליפות העולם בטריאתלון, התפנו כמה מהטריאתלטים הטובים בעולם לתחרות קצת שונה לעומת הטריאתלון המסורתי למרחק האולימפי. מדובר בסבב הסופרליג, שבמקרה הזה התקיים באי הבריטי ג'רזי ונמשך יומיים.

ביום הראשון התחרו המשתתפים בטריפל-מיקס, שזה אומר שלושה טריאתלונים קצרים עם הפסקה של 10 דקות ביניהם, שכל אחד מתחיל בענף אחר. המרחקים היו: 300 מטר שחייה, 5.5 ק"מ רכיבה ו-2 ק"מ ריצה, מה שכמובן הבטיח תחרות מאוד אגרסיבית. ביום השני התקיים טריאתלון בשיטת אלימינציה שזה אומר שוב שלושה טריאתלונים קצרים למרחקים דומים, שאחרי הראשון ביניהם ממשיכים רק 15 המהירים ביותר ואחרי השני נשארו רק 10 המהירים.

בתחרות לגברים, כריסטיאן בלומנפלט הנורבגי המשיך להוכיח שזו שנת הפריצה הגדולה שלו. אחרי שסיים שני בתחרות הגרנד פיינל של סבב אליפות העולם ברוטרדאם ושלישי בדירוג הכללי, באי ג'רזי הוא היה הטריאתלט האגרסיבי והמהיר ביותר, ויכול להיות שגם העובדה שהוא נורבגי גרמה לו שלא להתרגש יותר מדי מהגשם שירד לאורך התחרות.

בתום הטריפל-מיקס בסופו של היום הראשון בלומנפלט היה מהיר ב-23 שניות מריצ'ארד מארי הדרום אפריקאי וב-39 שניות מג'ונתן בראונלי הבריטי שנהנה מהעידוד של הקהל שמן הסתם לא נרתע מהגשם. בשלב האלימינציה ביום השני, בלומנפלט עבר להוביל בהקפה האחרונה של האופניים ובראונלי לא הצליח לסגור פערים בריצה. הנורבגי זכה בפרס כספי של 18 אלף דולר בעקבות ההישג. בראונלי סיים במקום השני ומארי בשלישי.

מהתחרות לנשים נעדרה אלופת העולם פלורה דאפי, ומי שניצלה את זה היתה קייטי זאפרס האמריקאית, שזכתה במדליית הארד באליפות העולם. בתום היום הראשון היא הובילה ביותר מ-20 שניות על סגנית האלופה האולימפית משוויץ ניקולה ספיריג, וגם בשלב האלימינציה היא היתה הטובה ביותר. "זו תחרות כל כך מגניבה", היא אמרה בסיום והוסיפה: "זה לגמרי סגנון אחר של מרוץ. מצד אחד הוא ממש כיפי ומצד שני כואב מאוד ולא מאפשר שום מנוחה". סאמר קוק סיימה שניה בדירוג הכללי של הנשים וספיריג שלישית.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג