הנהלה חדשה לאיגוד השחייה, עדי ביכמן נבחרה ליו"ר: "מצפה למנהל תקין"

מ"מ היו"ר בחודשים האחרונים קיבלה מינוי קבוע לארבע השנים הקרובות לאחר הבחירות באספה הכללית: "מודה לאגודות שהביעו בי את אמונן, מבינה את התחושות של השחיינים האולימפיים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עדי ביכמן | צילום: גיא יחיאלי, איגוד השחייה

עדי ביכמן, שחיינית העבר האולימפית, נבחרה היום (שלישי) לתפקיד יו"ר איגוד השחייה בישראל, לארבע השנים הקרובות, בתום האספה הכללית שהתקיימה אחר הצהרים במכון וינגייט. ביכמן היתה מ"מ יו"ר האיגוד בחודשים האחרונים לאחר שהחליפה בתפקיד את מיקי חליקה.

לכתבות נוספות בנושא:
עמי דדאון: "מקווה שהצלחתי לשמח עוד פעם את עם ישראל"
פורסמו הרשימות לבחירות להנהלת איגוד השחייה
נפתחה תיבת פנדורה: ביקורת קשה של השחיינים נגד התנהלות המשלחת בפריז

באספה נבחרו ראשית 15 חברי ההנהלה, כאשר הרשימות שהגישו יחד המרכזים אושרו על ידי האסיפה: עדי ביכמן, נעם צבי, שי שכנר, קרן מזרחי, עדי סגל, רביד סימון, מנו מאי, ישראל ויינשל, קורל בן דיין, מורן מסיקה אידלמן, אור שניוק, משה אזובל, בני חזקיה, כינרת צדף וילנה שוקר.

ביכמן אמרה בסיום: "אני מודה לאגודות שהביעו את אמונן בי להמשך בחירתי לקדנציה רשמית ולמרכזים, שלמרות הקושי הגדול באיגוד, סייעו לבחירות האלו להתקיים. באג'נדה שלי ספורט זה קודם כל חינוך, ובראייתי זהו אולי הכלי החינוכי הכי חשוב שיש לחברה שלנו".

נבחרת השחייה האולימפית | צילום: גיא יחיאלי, איגוד השחייה

"התבקשתי לפני מספר חודשים לקחת על עצמי את תפקיד ממלא מקום היו"ר, בעקבות הקשיים בהם נמצא האיגוד זמן ארוך. אני לא מצפה לנסים, באתי לעבוד ואני מצפה לשקיפות ולמנהל תקין, לעבודה קשה, ולהקשבה. זה לא יקרה ביום אחד, זה תהליך".

"לצערי אני חייבת לציין שאני מבינה את התחושות של השחיינים האולימפיים שכולנו קראנו עליהם בשנתיים האחרונות, וחוויה של אי הצלחה במשחקים אולימפיים היא לא זרה לי. אני מזדהה איתם כמה קשה לראות את הענף שאתה כל כך אוהב ומשקיע בו נמצא במצב הזה, אני שומעת מאמנים מהשטח ומרגישה גם את תחושות העובדים".

"ולמרות כל זאת, ואולי בגלל, זו הסיבה שבחרתי להציע את עצמי כיו"ר לקדנציה הנבחרת, ולהאמין שההנהלה תראה בטובת השחייה הישראלית בהווה ובעתיד ותייצר שינוי לקידום הענף. אסיים בכך שהגיע הזמן שיחזרו הביתה, עכשיו".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג