המרוץ האחרון של מוטי ברקוביץ' ז"ל ב"הר לעמק"

מותו של מוטי ברקוביץ' שקרס ביום שישי במהלך מרוץ השליחים, הכה בתדהמה את מקורביו וחבריו שדיברו על אדם ספורטיבי ובכושר גופני
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קהילת הרצים והרצות הוכו בתדהמה ביום שישי כשהתחילה להגיע הידיעה כי אחד הרצים מת במרוץ הר לעמק. מוטי ברקוביץ', 48, מיקנעם השתתף במרוץ במסגרת קבוצה של גדוד הצנחנים בה שירת במילואים בדרגת רב סרן. הוא הוזנק בשעה 4 בבוקר ביום שישי לקטע של 11 ק"מ, כאשר עדיין לא היה חם ולכן האפשרות להתייבשות או מכת חום פחות סבירה, אך גם היא נבדקת כמובן במסגרת האפשרויות.

הידיעה שפורסמה ביום שישי בשוונג

חבריו הוכו בהלם וההספדים ברשתות החברתיות מציגות אדם שקול, אחראי ומסור למשפחתו ולחבריו. "הוא היה בנאדם מיוחד ותמיד שנון זו באמת אבדה קשה עבור כולנו ויום טרגי וכואב יהיה זכרו ברוך", כתב אחד מחבריו הרבים. גם הרץ נחשון שוחט שמוכר בקרב קהילת הרצים, הכיר את ברקוביץ' מהשירות הצבאי וספד לו בעמוד הפייסבוק שלו: "בלתי נתפס שאבדנו אתמול את אחד מחברינו הטובים ביותר. בלתי נתפס שהמובן מאליו פתאום חסר, נלקח מאתנו ברגע אחד: החיוך של מוטי, ההירתמות המיידית לכל משימה וטובה, החברות והתמיכה שעמדו באינספור מבחנים והיו כל כך חיוניים", ואף הוסיף: "חבריי הרצים. בלתי נתפס שכל זה קרה במרוץ הר לעמק, עם הקבוצה הקבועה של הגדוד. פתאום ובלי סיבה שיכולנו לצפות. אנא התאפקו עם הניתוחים. תנו לנו לכאוב ולהתאבל, ולהבין. אילו הכרתם את מוטי, אילו יכולתם לשער את גודל האבדה. מוטי ברקוביץ' ז"ל, חבר שאהבתי בכל ליבי והערצתי – יהי זכרו ברוך".

ברקוביץ' הותיר מאחוריו אישה ושלושה ילדים ובנו בן ה-17 אף ליווה אותו במרוץ והזניק אותו למקטע שלו. עדויות של רצים מספרים כי ברקוביץ' קרס במהלך הריצה ורצים שהיו בסביבתו ניסו לבצע בו החייאה והזמינו אמבולנס. הוא הובהל לבית חולים רמב"ם בחיפה ושם נקבע מותו.

בעמוד הפייסבוק של מרוץ הר לעמק נכתב: "חברים, התבשרנו לפני זמן קצר כי אחד הרצים שחש ברע בזמן שרץ לפנותת בוקר ופונה לבית החולים, נפטר. עמותת הר לעמק, המתנדבים וכל משתתפי המרוץ משתתפים בצערה הכבד של המשפחה". המרוץ, שמתקיים השנה במתכונת של מרוץ אחד למרחק 220 ק"מ עם 24 נקודות החלפה, הוזנק מתל חי והמשיך לאורך עמק החולה, הכנרת, בקעת בית נטופה, הרי מנשה והסתיים למרגלות היישוב הקהילתי תמרת שבעמק יזרעאל.

לביטוח ולבדיקת זכאותך – לחץ כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג