המובילה במרתון ורשה התמוטטה 800 מ' מקו הסיום

צפו ברצה הקנייתית שהובילה בבטחה את המרתון בפולין, כשהיא מתמוטטת על המסלול ללא יכולת לחזור לריצה - הנה הפרטים המלאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לרצה הקנייתית רצ'ו קוסגיי (Recho Kosgei) שהתחרתה במרתון ורשה שהתקיים ביום ראשון האחרון, היה ביטחון בניצחון שלה. היא הובילה בשלוש דקות על המקום השני ונראתה בקילומטר האחרון למרתון במצב מצוין. לעתים היא נראתה מביטה לאחור לראות אם היא עדיין שומרת על פער מספיק גדול, אבל כנראה שמשהו עמוק בתוכה היה לא רגוע. בדיעבד משהו בהחלט עבר עליה ברמה הפיזיולוגית ועוד מוקדם לדעת מה זה היה, אך ב-800 מטר לסוף כשהשעון הראה 2:29:56 שע' היא התנדנדה לצדדים תוך שהיא מאבדת את שיווי המשקל, התמוטטה ונפלה לאחור. למרות הניסיונות שלה להתרומם ולחזור למסלול, היא כשלה שוב ושוב תוך שהיא מביטה לאחור ורואה את המתחרה שלה מתקרבת לעברה בבטחה ומצמצמת את הטווח.

צ פ ו | עברו ל-2:44:30 שע' לצפות בהתמוטטות של רצ'ו קוסגיי

חשוב לציין, שכל עזרה הניתנת לרץ מקצועי במהלך המרתון מביאה לפסילתו ובתוך כך גם להפסד כספי גדול של הפרס למנצח. לכן גם הרצים נמנעים מלקבל עזרה ואינם רואים בבהירות את מצבם הרפואי באותם רגעים. מסיבות אלו יתכן ויש לשנות את התקנות של ה-IAAF. הראשון שניגש לעזור לקוסגיי היה מארק הלדיק, שניסה לעזור לה לקום אך משראה שהיא לא מסוגלת לקום וזקוקה לעזרה רפואית המשיך בריצה. במקביל אליו חלפה על פניהם בקלו בג'י (Bekelu Beji) מאתיופיה שהפכה בשל הנסיבות למובילה כעת ולמנצחת המרתון בזמן של 2:35:08 שע'. מנהל המסלול של ה-IAAF מסר שקוסגיי אכן התמוטטה, "ביישורת האחרונה רגליה לא אפשרו לה להמשיך. עברו כשתיים וחצי דקות עד שניגשו לעזור לה אך ללא הועיל".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג