הישג נפלא: ניקיטה מירקין סגן אלוף אירופה U18 בקפיצה במוט

הקופץ ממכבי ראשל"צ עבר גובה של 5.00 מ' והשיג את המדליה השנייה אי פעם של ישראל באליפות אירופה לקדטים באתלטיקה: "עבדתי מאוד קשה כדי להגיע למעמד הזה". מאמנו, קונסטנטין סימונוב: "גאה בניקיטה ובכל הספורטאים שלנו כאן"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ניקיטה מירקין עם דגל ישראל באליפות אירופה | צילום: איגוד האתלטיקה

הישג פנטסטי לישראל באליפות אירופה הנערכת בבאנסקה ביסטריצה, סלובקיה: ניקיטה מירקין, מאגודת מכבי ראשל"צ, הוכתר הערב (שבת) לסגן אלוף אירופה עד גיל 18. מירקין, חניכו של קונסטנטין סמיונוב, עבר גובה של 5.00 מטרים, שזיכה אותו כאמור במדליית הכסף היוקרתית. הוא חלק את המקום השני עם הנרי אפרי, קופץ מאסטוניה.

לכתבות נוספות בנושא:
צפו: האט מוקדם מדי, איבד יתרון עצום – והודח מאליפות אירופה
הולכת על קוואדרופל? סיפאן חסן נרשמה לארבע ריצות שונות בפריז!
מתחממת לפריז: שיא אירופי לפמקה בול ב-400 מ' משוכות

"אני מאוד גאה ושמח, עבדתי מאוד קשה כדי להגיע למעמד הזה", אמר מירקין בסיום התחרות, "הגעתי ב'מיינד סט' של לנצח בתחרות. אז אמנם לא השגתי את המקום הראשון אבל אני מאוד שמח גם מהמקום השני. מבחינתי, זו רק ההתחלה, אני שואף להרבה יותר ואעבוד הרבה יותר קשה בשביל להשיג את כל המטרות שלי. אני מקדיש את המדליה הזאת לכל החטופים, מקווה שכולם יחזרו הביתה במהרה, ולכל חיילי צה"ל וכוחות הביטחון ששומרים על כולנו".

מירקין על הפודיום עם המדליה | צילום: איגוד האתלטיקה

מאמנו של מירקין, קונסטנטין סמיונוב: "היה קשה לחשוב על מדליה כי היו די הרבה מתחרים עם תוצאות דומות. התחרות הייתה מאוד קשוחה, השתדלנו לעבור גבהים בניסיון ראשון, וזה עבד מצוין כדי להגיע למקום השני. המטרה הייתה גם לקבוע קריטריון לאליפות העולם לנוער בלימה בחודש הבא, לא הצלחנו לצערי, אבל יש עוד הזדמנות אחת לעשות זאת. אני גאה בניקיטה ובכל הספורטאים שלנו כאן".

זו המדליה השנייה של ישראל אי פעם במפעל: הראשונה הייתה מדליית הכסף של נועם ממו (הפועל עמק חפר) בריצת 800 מטר במהדורה הקודמת של האליפות, שנערכה בירושלים לפני שנתיים.

ניקיטה מירקין ומאמנו קונסטנטין סימונוב | צילום: איגוד האתלטיקה

שיא ישראלי U18 ו-U20 חדש לעפרי יעקובי ב-2,000 מ' מכשולים
פחות משבועיים אחרי שקבעה לראשונה שיא ישראלי U18 ב-2,000 מ' מכשולים, עפרי יעקובי קיזזה עוד 3.47 שניות וקבעה שיא לאומי U18 חדש: 6:54.74 דקות! זהו גם שיא ישראלי U20 חדש. השיא הקודם עמד על 6:56.5 דקות והיה שייך לדנה לוין.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג