הישג אדיר: מקום שני לאנטונינה רזניקוב באליפות העולם באיש ברזל בניס

אלופת ישראל סיפקה ריצה מסחררת ושלל עקיפות הרואיות על המסלול הקשוח בניס, בדרך לציון הדרך המרשים והאיכותי. היא הישראלית הראשונה על הפודיום העולמי, מאז הזהב של נינה פקרמן ב-2010
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנטונינה רזניקוב בקו הסיום בניס | צילום: אבי חיים

הטריאתלטית הישראלית אנטונינה רזניקוב כבר הראתה לא פעם כי יש לה יכולות בלתי רגילות לחצות גבולות. היום (ראשון) בניס היא נתנה לנו דוגמה נוספת לכך, כאשר סיימה במקום השני באליפות העולם בטריאתלון למרחק איש ברזל, לקבוצת הגיל 44-40. לא פחות מהמקום על הפודיום, מרשימה הדרך שהיא עשתה כדי להגיע אליו במהלך התחרות.

לסיכום מקצה העלית המרתק של אליפות העולם בניס לחצו כאן

אלופת ישראל זינקה למים בניס השכם בבוקר, אך לאחר שחייה קשוחה (3.8 ק"מ), יצאה מהמים רק במקום ה-34 בקבוצת הגיל שלה, אחרי 1:05:29 שעות, מרחק 11:37 דקות מהמובילה. אם לא די בכך, היא נחתכה ברגלה ביציאה מהמים, אך כפי שהבנתם זה לא משהו שיעצור את אנטונינה.

אנטונינה רזניקוב לפני התחרות בניס | צילום: אבי חיים

הרכיבה תמיד הייתה החלק החזק של הישראלית, וכאילתית שמרבה לטפס את נטפים התוואי הקשוח של הרכיבה לא הפחיד אותה. היא עקפה רוכבת אחר רוכבת, בהתמדה ובעיקשות, ועברה את 180 הק"מ של הרכיבה ב-6:00:02 שעות, זמן הרכיבה הרביעי בטיבו וכשירדה מהאופניים היא מצאה את עצמה כבר במקום השישי, כרבע שעה מהמקום השלישי המוביל אל הפודיום.

אחרי החלפה מהירה, יצאה רזניקוב לריצה לצד החוף בניס, וגם כאן המשיכה להתקדם בדירוג. היא פתחה בקצב מסחרר של 4:14 דקות לק"מ, ואמנם התאזנה בהמשך לקצב ממוצע של 4:37 דקות לק"מ, אך זה היה מהר בהרבה מכל יריבותיה, שחלקן סבלו מהתכווצויות בריצה ונאלצו להאט בצורה משמעותית.

אנטונינה רזניקוב רוכבת בניס | צילום: אבי חיים

אחרי קצת יותר מחצי המרחק, ביצעה הישראלית את העקיפה שהביאה אותה למקום השלישי ולתוך תמונת הפודיום, אך היא לא הסתפקה גם בזה. הישראלית עקפה יריבה נוספת והלכה וצמצמה את הפער אפילו על המובילה, יאנה ריכטרובה הצ'כית, שזכתה בתואר אלופת העולם בקבוצות גיל כבר שלוש פעמים. אלא שהמסלול נגמר לפני שהעקיפה הגיעה. הצ'כית ניצחה במרוץ ורזניקוב, שרשמה את זמן הריצה הטוב ביותר בקבוצת הגיל (3:14.36 שעות) זכתה במקום השני עם זמן כולל של 10:29:26 שעות. מרלה טאלוויטסה האסטונית סיימה שלישית וברבר קראמר ההולנדית שהייתה מצוינת ברכיבה, סיימה רק רביעית.

רזניקוב הופכת לישראלית הראשונה מאז נינה פקרמן ב-2010 שעולה על הפודיום באליפות העולם. פקרמן עשתה זאת אז עם מקום ראשון היסטורי לגיל 34-30 בקונה וחיכינו 14 שנים עד שקיבלנו את הישראלית הבאה שמסיימת באחד משלושת המקומות הראשונים.

עוד בזווית הישראלית – סוניה אריאלי סיימה את המרחק בזמן של 15:07:17 שעות וסיימה במקום ה-73 בקבוצת הגיל 59-55. רבקה לוין זלמנוב התחרתה לגיל 44-40 וקבעה 14:09:14 שעות כדי לסיים במקום ה-118



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג