היסטוריה: כריס פרום יחתום בקבוצה הישראלית "סטארט אפ ניישן"

אחד מגדולי רוכבי האופניים בהיסטוריה, הבריטי כריס פרום, יככב בשורות הקבוצה המקצוענית הישראלית  ״ישראל סטארט אפ ניישן״ החל מעונת המרוצים הבאה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כריס פרום, אלוף הטור דה פראנס 4 פעמים, יתחרה במדי הכחול לבן של הקבוצה הישראלית בשנים הבאות עד לסיום הקריירה שלו מתוך מטרה ברורה להובילה לניצחונות במרוצים הגדולים בעולם ובראשם הטור דה פראנס. הצדדים סיכמו שהחוזה הרשמי ייחתם ב-1 באוגוסט, היום הראשון בו מתיר איגוד האופניים העולמי לרוכבים לחתום בקבוצה חדשה. פרום רוכב בקבוצת האופניים הבריטית הגדולה "אינאוס" וחוזהו בקבוצה זו יסתיים בסוף השנה לפני שיעבור לשורות "ישראל סטארט אפ ניישן".

יתחיל לחלום בעברית? כריס פרום | צילום: pixabay צילום: Image by Ben Kerckx from Pixabay

"זהו רגע היסטורי עבור הקבוצה, עבור ישראל, עבור הספורט הישראלי ועבור אוהדינו ברחבי העולם – רגע שממלא אותי באופן אישי בגאווה עצומה", אמר סילבן אדמס, הבעלים שותף של הקבוצה הישראלית שעמד מאחורי המהלך. ״כריס פרום הוא הרוכב הגדול ביותר בדור האחרון והחל מהעונה הבאה הוא יוביל אותנו במרוצים הגדולים מכולם ובראש וראשונה הטור דה פראנס. אני מקווה שביחד נוכל לעשות היסטוריה – וכריס ישיג אתנו ניצחונות גדולים נוספים שיבססו אותו כגדול רוכבי האופניים בכל הזמנים".

בתגובה ראשונה על החלטתו הדרמטית להצטרף לקבוצה הישראלית אמר כריס פרום: "אני נלהב להצטרף למשפחת 'ישראל סטארט אפ ניישן'". אני מצפה בקוצר רוח לאתגרים שמצפים לנו ביחד – ולנחול הצלחות גדולות נוספות. "הקבוצה מותירה חותם הולך וגדול על ספורט האופניים ואני נלהב להצטרף למסע הזה שלה. יש לי תחושה שאנחנו נשיג דברים גדולים ביחד".

הקבוצה מקבלת חיזוק משמעותי | צילום: באדיבות ישראל סטארט אפ ניישן

ההחלטה לצרף את כריס פרום  היא שיאו הדרמטי של תהליך ההתעצמות של הקבוצה הישראלית מאז הקמתה לפני 5 שנים כקבוצה קטנה בשם "ישראל סייקלינג אקדמי",  שהתחרתה בדרג הקונטנניטלי הנמוך. אבל הקבוצה נסקה במהירות עם הצטרפותו של סילבן אדמס כבעלים שותף למייסד רון בר-און: היא יזמה את הגעת הג׳ירו לאיטליה לישראל בו גם השתתפה בהצלחה, שידרגה את הרוכבים הישראלים שלה ששניים מהם סיימו לראשונה את הג׳ירו (גיא שגיב וגיא ניב) ובעונה האחרונה עלתה לדרג העולמי הבכיר בעולם, הוורלד טור, כאשר סוף אוגוסט תשתתף לראשונה בטור דה פראנס.

אבל עתה החליטה הקבוצה לעלות מדרגה נוספת ולהתחזק דרמטית לקראת העונה הבאה במטרה להפוך לאחת הקבוצות המובילות בעולם. "כריס פרום הוא המנהיג המושלם כדי להפוך אותנו לקבוצה תחרותית בטורים הגדולים ובראשם הטור דה פראנס", הסביר המנהל המקצועי של הקבוצה צ׳ל קרלסטרום. "לפרום (35) היתה עד כה קריירה יוצאת מן הכלל אבל אנחנו סמוכים ובטוחים שיש לו הן את היכולת הפיזית והן את הרעב והחוסן המנטלי הדרוש כדי להשיג ניצחונות גדולים יחד אתנו. ויש דבר נוסף: הוא ישמש עבורנו כמורה דרך מושלם עבור הכישרונות הצעירים שלנו ובמיוחד עבור הישראלים".

אדמס התחייב שהקבוצה תמשיך להתחזק כדי להעמיד אתגר על הקבוצות הגדולות בעולם. "אנחנו מחויבים להעמיד קבוצה חזקה כדי שנוכל – יחד עם כריס פרום – לעשות היסטוריה ולנצח יום אחד את הטור דה פראנס", אמר אדמס. "אני גאה בדרך שעשינו עד כה כולל טיפוח של הרוכבים הישראלים שלנו והענקת השראה לדור הצעיר בישראל בתקווה ואמונה שיבחרו באופניים כספורט המוביל. עכשיו, עם כריס פרום בשורותינו, ננסה להגיע לשיאים חדשים. זכיתי להכיר אותו אישית גם בישראל במהלך הג׳ירו דה איטליה: מדובר במודל נפלא של ספורטאי וג׳נטלמן . "ברוך הבא" כריס פרום!".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אסף הגיב:

    כל הכבוד לך מר אדמס!!!!
    זו דוגמא למופת לאדם בעל אמצעים , חזון ויכולת ישום.
    רעיון מיתוג הקבוצה לקידום התדמית הבין לאומית של ישראל הינו אדיר ובעל מעוף.
    ישר כח לך אדוני על פועלך עד כה לטובת קידום ספורט האופניים בישראל ועל הציוניות המפעמת בך.
    כן ירבו.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג