הטריאתלט שחר שגיב סיים במקום ה-6 בתחרות גביע העולם בוולנסיה

רגע לפני שהשנה הלא פשוטה הזו לספורטאי העילית מסתיימת, התחרה הטריאתלט הבכיר של ישראל בתחרות גביע העולם למרחק ספרינט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רגע לפני שהשנה הלא פשוטה הזו לספורטאי העילית מסתיימת, התחרה הטריאתלט שחר שגיב, 26, בתחרות גביע העולם למרחק ספרינט, האחרונה של השנה בוולנסיה שבספרד שם הגיע במקום השישי מבין 46 הספורטאים שסיימו. "היתה לי תחרות מוצלחת לאחר התחרות בהמבורג וצ'כיה שם הדברים לא כל כך התחברו לי, הפעם הצלחתי לחבר את הדברים ולהראות את מה שאני יכול", סיפר לשוונג, "אני מאוד שמח מהתוצאה ובמיוחד מזמן הריצה שלי שהוא הזמן הטוב ביותר שעשיתי עד היום ב-5 ק"מ בתחרות טריאתלון – רק 2-3 שניות מווינסנט לואי שניצח ואליסטר בראונלי שסיים במקום השני. אני מאמין שזה ייתן לי הרבה כוחות עכשיו כדי להיכנס לעונה חדשה לקראת המשחקים האולימפיים באנרגיות גבוהות. זו הסיבה שהיה לי חשוב לעשות פה תחרות טובה".

תוצאת הריצה הטובה ביותר שלו בתחרות. שחר שגיב | צילום: דוד רזניק

שגיב התחרה במספר תחרויות בחודשים האחרונים ובאליפות העולם שהתקיימה בספטמבר בהמבורג התברג למקום ה-16 ושבועיים לאחר מכן הגיע לתחרות נוספת במסגרת הגביע העולמי שהתקיימת בצ'כיה בעיר קרלובי וארי על מסלול לא קל למתחרים בשל תוואי הרכיבה שלו וסיים במקום ה-19.

"אני מאמין שהתוצאה הזו תיתן לי הרבה כוחות עכשיו". שחר שגיב | צילום: דוד רזניק

בתחרות בוולנסיה ניצח לואי וינסנט הצרפתי, 31, שמחזיק בתואר אלוף העולם שסיים את התחרות בזמן של 50:22 דק'. במקום השני, 3 שניות בלבד אחרי המנצח הגיע אליסטר בראונלי הבריטי בן ה-32 ושלישי הגיע ג'ל גינס הבלגי, 27, שסיים בתוצאה 50:33 דק'. שגיב הגיע 25 שניות לאחר לואי וסיים בתוצאה 50:47 דק'. הוא סיים את השחייה בזמן של 8:54 דק' ולאחר 49 שניות בשטח ההחלפה יצא לקטע הרכיבה אותה סיים ב-26:05 דק' ואת הריצה למרחק 5 ק"מ סיים בזמן מצוין של 14:38 דק'. גם הטריאתלט הישראלי איתמר אשד, 20, השתתף בתחרות וסיים במקום ה-38 ולאחר שסיים בזמן של 54:18 דק'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג