הטריאתלט שחר שגיב מסיים את 2020 במקום ה-12 בעולם

הטריאתלט הישראלי קפץ 13 שלבים בדירוג המיוחד שפורסם על ידי התאחדות הטריאתלון הבינלאומית לסיכום השנה. מאמן הנבחרת: "הוא יתחיל את השנה האולימפית עם התחושה שהוא שייך לטובים ביותר"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רוב הספורטאים האולימפיים ירצו לשכוח את שנת 2020 בעיקר בגלל שהם ציפו כל כך הרבה זמן למשחקים האולימפיים בטוקיו שנדחו בשנה (בתסריט האופטימי). אבל הטריאתלט הישראלי הבכיר כיום, שחר שגיב, לא יכול להתלונן על העונה הזאת, למרות שהרבה תחרויות שבהן היה אמור להשתתף בוטלו.

"אני הכי שמח שהגעתי למקומות כאלה". שחר שגיב אחרי התחרות בולנסיה | צילום: דוד רזניק

עוד כתבות בנושא 
שחר שגיב סיים שישי בגביע העולם בוולנסיה
שחר שגיב שאף ליותר אחרי מקום 16 באליפות העולם האחרונה
הפודקאסט של שוונג עם שחר שגיב

שגיב פתח את העונה מצוין וגם סגר אותה ככה עם המקום השישי בתחרות במסגרת גביע העולם שהתקיימה לאחרונה בוולנסיה. בהתאחדות הטריאתלון הבינלאומית החליטו לפרסם דירוג עולמי לסיום העונה המבוסס על שלוש התחרויות הטובות ביותר של כל טריאתלט, וזה אומר ששחר שגיב סיים את עונת 2020 כשהוא מדורג 12 בעולם ובכך הוא טיפס ב-13 שלבים לעומת הדירוג הקודם.

שגיב הגיב לדירוג באתר האינטרנט של איגוד הטריאתלון ואמר: "אני מאוד מרוצה, עברנו תקופה מאתגרת ואני מרגיש הכי שמח בעולם שהגעתי למקומות כאלה השנה". מאמן נבחרת ישראל אורי זילברמן הוסיף: "כל כך רצינו ששחר יוכל להתחיל את השנה שאנו מקווים שהיא השנה האולימפית עם התחושה שהוא שייך לטובים ביותר. והוא אכן הצליח להוכיח זאת גם באליפות העולם ובעיקר בגביע העולם האחרון. בשנה בה טריאתלטים רבים בעולם לא הצליחו להתקדם, שחר מצליח לסיים בדירוג מצוין. נדרשה לכך הרבה גמישות מחשבתית מצדו, להסתגל כל פעם לסיטואציות חדשות כמו דחיית המשחקים, ביטולים של תחרויות ושינויים רבים בשגרה בהתאם להגבלות לא מנעו ממנו לעבוד קשה ולהמשיך להשתפר".

מי שמוביל את הדירוג ולמעשה שמר על המקום הראשון הוא וינסנט לואיס הצרפתי שניצח בכל התחרויות בהן השתתף ב-2020. הוא מקדים את הבלגי ילה גינס שקפץ שלב אחד כשאליסטר בראונלי הבריטי עלה למקום השלישי אחרי שסיים שני בוולנסיה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג