הטריאתלט רן שגיב זכה בארד בגביע אירופה לנוער בהונגריה

הטריאתלט הישראלי הצעיר עבר את חצי הגמר בהונגריה וסיים שלישי בגמר. בבוגרים: דרמון, לוינסון, אלסטר ושחר שגיב לא עלו לגמר. מקום 18 לגל רובננקו בריגה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רן שגיב טריאתלט על הפודיום בגביע אירופה לנוער
רן שגיב טריאתלט על הפודיום בגביע אירופה לנוער

מספר טריאתלטים צעירים מישראל התחרו בסוף השבוע בתחרות מסבב גביע אירופה לנוער שנערכה בעיר טישובארוס שבהונגריה. התחרות הורכבה ממקצי חצי גמר ומגמר למרחקים מקוצרים. רן שגיב היה היחיד מבין הישראלים שהצליח לעלות לגמר, בו סיים במקום השלישי. המרחקים בתחרות היו 500 מטר שחייה, 12.5 קילומטר רכיבה ו-3.6 קילומטר ריצה. שגיב יצא מהמים אחרי 6:33 דקות וסגר פערים ברכיבה ובריצה, כשבסופו של דבר הוא סיים בזמן של 37:48 דקות, והיה איטי ב-17 שניות מהמנצח הבריטי בן דיקסטרה, כשהשני אמיל האנסן מדנמרק היה מהיר משגיב ב-7 שניות.

רן שגיב על הפודיום בגביע אירופה לנוער בהונגריה

מקום טוב בפודיום. רן שגיב (מימין) בטקס | צילום: באדיבות איגוד הטריאתלון

באותו אתר התקיימה גם תחרות בוגרים למרחק ספרינט, וכל הנציגים הישראלים שהשתתפו בה לא הצליחו לעלות מחצי הגמר לגמר מדובר ברון דרמון (14 במקצה חצי הגמר בו השתתף), איתמר אלסטר (19), רון לוינסון (10) ושחר שגיב (11). בנשים התחרתה אביטל גז שסיימה במקום ה-26 והאחרון בין המסיימות במקצה חצי הגמר בו השתתפה.

בתחרות מסבב הגביע האירופי לבוגרים שהתקיימה בריגה שבלטביה השתתפה גל רובננקו, שסיימה במקום ה-18 (מבין 24 מסיימות) בזמן של 1:05:03 שעה. יובל גומא לא סיימה את התחרות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • או ש או ש הגיב:

    זו היתה גם כך תחרות דרג 3 וגם בה ההישגים די נמוכים.
    לא נשמע מבטיח גם מבחינתו של דרמון במסע לריו.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג