הולכת על קוואדרופל? סיפאן חסן נרשמה לארבע ריצות שונות בפריז!

הרצה ההולנדית, שזכתה בשתי מדליות זהב ובמדליית ארד בטוקיו, עשויה ללכת על פי הדיווחים על שילוב חסר תקדים במשחקים האולימפיים: 1500, 5000, 10,000 ומרתון. מאמנה טים רוברי: "אנחנו מתאמנים כרגע לקראת כל התחרויות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
סיפאן חסן | צילום: Erik van Leeuwen, Wikimedia

במשחקים האולימפיים בטוקיו, סיפאן חסן הפכה לרצה היחידה שהשיגה שלוש מדליות בשלוש ריצות שונות באותה שנה: זהב ב-5000 וב-10,000 וארד ב-1,500. שלוש שנים עברו והתיאבון של ההולנדית רק גדל: למשחקים האולימפיים בפריז היא נרשמה לכל שלוש הריצות הללו – ובנוסף גם למרתון! יש לציין כי אף רץ או רצה מעולם לא התחרו בכל ארבעת המקצים האלו באותם משחקים אולימפיים ועדיין לא ברור אם חסן תשתתף בכולם.

לכתבות נוספות בנושא:
מתחממת לפריז: שיא אירופי לפמקה בול ב-400 מ' משוכות
שיא העולם בסכנה? מהפכה היסטורית בריצת 800 מ' תוך שבוע אחד
ליגת היהלום במונאקו: תוצאות מדהימות בריצות הבינוניות

"היא עומדת בקריטריון לכל ארבעת המרחקים האלו וכרגע אנחנו מתכוננים לכולם", סיפר מאמנה, טים רוברי, "עם זאת, בגלל הסמיכות בלוח הזמנים של ריצות 10,000, 1500 והמרתון, אנחנו עדיין בודקים אם היא תוכל להשתתף בצורה בטוחה בכולן".

גם באליפות העולם באתלטיקה אשתקד בבודפשט נרשמה חסן לשלוש הריצות: היא זכתה במדליית כסף ב-5000, במדליית ארד ב-1500 והובילה בשלבים ארוכים של ריצת ה-10000, אך מעדה וסיימה במקום ה-11 לבסוף. מאז, היא הוסיפה לרפרטואר שלה גם את המרחק האולימפי הגדול ביותר – והצטיינה גם בו, כאשר ניצחה במרתון לונדון אשתקד וקבעה את הזמן השני הכי מהיר בהיסטוריה כאשר ניצחון במרתון שיקגו (2:13:44).

אם תרצה להשלים קוואדרופל היסטורי, חסן תצטרך לעמוד בלוח זמנים צפוף במיוחד: ב-2 באוגוסט ייערכו המוקדמות ב-5000, כעבור שלושה ימים יתקיים הגמר ואם תשתתף בו, יהיה לה רק יום אחד של מנוחה לפני מוקדמות ה-1500. כעבור יומיים ייערך חצי גמר ה-1500, למחרת ריצת ה-10,000 וכעבור פחות מ-24 שעות גמר ה-1500. אם תשתתף בכולם, לא יהיה לה אפילו יום בודד של מנוחה, לפני המרתון ב-11 באוגוסט. או בסך הכל: שבע ריצות קשות מאוד תוך עשרה ימים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני עדיין מפחדת מהמרתון", סיפאן חסן, רגע אחרי שניצחה במרתון האולימפי בפריז 2024


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג