הדור הבא: הטריאתלטית גוון יורגנסן מדליסטית הזהב מריו בהריון

"עשינו זאת! אנחנו בהריון", מספרת הטריאתלטית הטובה בעולם שמתראיינת על התחושות, המחשבות, מה השינויים שעברו עליה עד כה ולמה הכי קשה לה להתרגל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גוון יורגנסן טריאתלטית אמריקאית
גוון יורגנסן טריאתלטית אמריקאית

זה היה צפוי ולא מפתיע אבל כעת גם ישנה הכרזה על כך, הטריאתלטית גוון יורגנסן, 31, בעלת מדליית הזהב האולימפית בריו, הודיעה היום כי היא ובן זוגה רוכב האופניים פטריק למיו בהריון. "עשינו זאת!", היא אומרת, "אנחנו בהריון, חיכינו 12 שבועות כפי שנהוג לפני שמספרים. החודשים הראשונים לא היו קלים אבל זכרתי את מה שאמא שלי נהגה לומר לי 'תהני מכך, לא לעתים קרובות את תהיי בהריון".

מצפים. יורגנסן ובן זוגה פטריק למיו | צילום: אינסטגרם

עוד כתבות בנושא 
סיפור חייה של רואת החשבון (במיל.) גוון יורגנסן
הצצה מרתקת לתפריט של גוון יורגנסן 
גוון יורגנסן למדה לרכוב קצת לפני שהפכה לטריאתלטית הטובה בעולם 

נכון לשבועות האחרונים היא מספרת שבשר הוא אחד המזונות שהיא לא יכולה להתקרב אליהם וכל הריחות של המטבח והבישולים עושים לה רע ומעוררים בה בחילה, ובעלה מטפל כמו תמיד בכל ענייני התזונה והבישולים. אך השינויים לדבריה לא נגמרים באוכל, בנוגע לשינה מדווחת יורגנסן שכספורטאית אולימפית פעילה, היא כרגע הרבה יותר רגועה וישנה בלילה כ-10-12 שעות ובנוסף תופסת תנומה גם בצהריים. "זה לא נורמלי, בדרך כלל אני ישנה רק 8 שעות בלילה ובצהריים בין האימונים נחה כ-20 דקות בלבד. אך עדיין אני מרגישה בשיאי בזמן ריצה. עושה הרושם שהבחילה נעלמת כאשר אני רצה. הייתי רצה הרבה בשליש הראשון של ההיריון על מנת לא להרגיש אותה".

עדיין לא יודעים את המין

בתרחישים שהיא מגלגלת בינה לבין עצמה, חשבה יורגנסן כי יש לה בת, אך לאחר בדיקת האולטרסאונד היא שינתה את דעתה וחושבת כרגע שמדובר בתינוק זכר, כפי שפטריק חושב גם כן. היא מסיימת ואומרת כי השנה החולפת היתה מדהימה עבורה, אך שנת 2017 תהיה הרבה מעבר לכך. "האושר שיש לי ולפטריק כרגע הוא לא ייאמן ואני לא יכולה לדמיין מה יהיה כאשר הוא יוולד. ברור כי השנה אהיה תחת השגחה רפואית ולא אתחרה כטריאתלטית".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג