האלופה האולימפית בחוץ: תומפסון-הרה פצועה ולא תרוץ בפריז

הג'מייקנית בת ה-31 שניצחה ב-100 וב-200 גם בריו וגם בטוקיו סובלת מפציעה בגיד אכילס והודיעה שלא תתחרה בפריז: "אני פגועה והרוסה מזה שאחמיץ את המשחקים, אבל עוד אחזור!"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אליין תומפסון הרה חוגגת | צילום: StockSnap, Wikimedia

בתוך רשימת רגעי השיא של תחרויות האתלטיקה במשחקים האולימפיים קל יהיה למצוא את ריצות הגמר ל-100 ול-200 מטר, לנשים ולגברים. אלא שהיום (חמישי) התבשר עולם האתלטיקה כי רגע השיא הזה יהיה חסר במיוחד בפריז, לאחר שנודע שהאלופה המכהנת איליין תומפסון-הרה, תחמיץ את המשחקים בשל פציעה בגיד אכילס.

לכתבות נוספות בנושא:
עם דמעות בעיניים: שקארי ריצ'רדסון הבטיחה את מקומה בפריז
המאמן הלאומי: האזינו לדן סלפטר בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
אחרי 31 שנה: שיא ישראלי חדש בריצת 800 מטרים

הג'מייקנית בת ה-31 ניצחה בריצות ל-100 ול-200 מטר הן במשחקים בריו והן בטוקיו, כאשר בריו הוסיפה גם מדליית כסף עם השליחות ב-4X100 מטר, ובטוקיו השתרגה לזהב ולטריפל היוקרתי ביותר של עולם הספרינט.

תומפסון-הרה ספגה את הפציעה בגרנד פרי של ניו יורק ב-9 ביוני, אז לא הצליחה לרדת בעצמה מהמסלול ונאצה לקבל סיוע של הצוות הרפואי. כבר מוקדם יותר הודיעה שלא תרוץ את ה-200 במבחנים הג'מייקנים אך כן כיוונה להגן על תוארה ב-100, וכמובן בשליחות.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Elaine Thompson-Herah (@fastelaine)

בפוסט באינסטגרם היא כתבה: "אף פעם לא כיף לשתף חדשות כאלה, אבל בגרנד פרי של ניו יורק הרגשתי משהו במרוץ ועדיין התעקשתי לדחוף. כמה צעדים לקו הסיום הבנתי שמשהו באמת לא בסדר. ישבתי על הקרקע כי לא יכולתי להפעיל שום לחץ על הרגל. לאחר בדיקה גיליתי שיש לי קרע קטן בגיד אכילס. חזרתי הביתה עם חשיבה חזקה כדי להמשיך לדחוף ולהתכונן למבחנים הלאומיים שלי כדי לקבל הזדמנות לאולימפיאדה שלישית, אבל הרגל לא אפשרה לי".

"זו דרך ארוכה אבל אני מוכנה להתחיל מחדש ולהמשיך לעבוד ולהתאושש באופן מלא ולחדש את הקריירה שלי על המסלול. אני פגועה והרוסה מזה שאאלץ להחמיץ את האולימפיאדה השנה, אבל בסופו של יום זה ספורט, והבריאות שלי באה קודם. לא מתנת יום ההולדת שקיוויתי לה, אבל זה מה שאלוהים תכנן לי. אני אחכה ואני עדיין אמשיך לעבוד לקראת המטרות שלי, שעדיין לא השגתי. אני בהחלט אצפה בתקווה מהיציע ואעודד את המדינה שלי ג'מייקה. אני עוד אחזור!"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג