האתלטית אילנה דורפמן רשמה בשנה האחרונה קפיצה נהדרת בתוצאותיה וזכתה לראשונה בקריירה בתואר אלופת ישראל בריצה ל-100 ול-200 מטר. היא אף ייצגה את ישראל באליפות אירופה לאומות, במסגרת המשחקים האירופיים בפולין, והייתה שותפה לעלייה של הנבחרת לדרג ב'.
היא פתחה היטב גם את העונה הנוכחית, עם כמה שיאים אישיים בריצות ל-60 מטר, ל-150 מטר ול-300 מטר, והיא תשאף לשפר את שיאיה בהמשך העונה גם במרחקים הקונבנציונליים ל-100 ול-200 מטר, כדי לנסות ולהשיג את הקריטריון לאליפות אירופה ברומא.
עם הפריצה על המסלול מגיעה גם ההכרה מחוצה לו, וכעת נבחרה דורפמן, בצוותא עם דניאל אדלר (מפתח גוף טבעי ומאמן כושר) כפרזנטורית של HOKA, מותג נעלי הריצה וההליכה המוביל, אשר משיק בימים אלה את דגם ARAHI 7. השניים מככבים בקמפיין החדש של החברה שעלה אתמול (שני) לדגם החדש של הנעליים התומכות.
דורפמן ואדלר שניהם ספורטאי חסות של HOKA, ונבחרו הודות לחיבור עם המותג, אשר מלווה אותם בחייהם – בהליכה, ריצה, תחרות או פנאי. כמו כן נבחרו "בזכות המצוינות שבהם, הישגיהם בספורט, הערכים שהם מייצגים, ותרומתם לקידום הספורט בישראל", כך לדברי החברה.
גלית בירנבוים-נבון מנהלת השיווק של HOKA ישראל, מסרה: "הספורטאים המצטיינים שלנו מסבים לנו המון גאווה בארץ ובעולם, ואנחנו מאוד גאים להציב אותם בקדמת הבמה ולייצג את רוח מותג HOKA בזירת הספורט הישראלי וכעת גם להוביל קמפיין ישראלי לדגם החדש של המותג".
הנעליים של HOKA צוברות תאוצה בשנים האחרונות, כאשר דגם אחר של המותג, הקליפטון, נבחר לאחרונה על ידי 120 מיליון משתמשי אפליקציית סטראבה לדגם הפופולרי ביותר מבין רצים ב-2023. זאת, במפתיע יחסית, שכן מדובר במותג עם פחות ותק מאחרים (כמו נייקי וברוקס למשל)