האחים גולדשטיין עושים ספרינט לקראת אליפות ישראל באופניים

אליפות ישראל באופניים שתתקיים בצפון הארץ תהיה מותחת משום שכל הפייבוריטים לניצחון מצהירים שהם באים לקחת את התואר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

האחים עידו ורועי גולדשטיין נתפסו בעדשה של לני גורודצקי עושים ספרינט קצר בכבישי הצפון לקראת אליפות ישראל שתתקיים ביום שבת. אמנם ״הילד״ ניצח בספרינט, אבל המרוץ יכלול 5 הקפות קשות ויביא לידי ביטוי יכולות מגוונות והרבה ניסיון.


צילום: לני גורודצקי

דיברנו עם האח הצעיר ביניהם, עידו, שהחליט להתחרות בקטגוריית העילית הקשה ביותר למרות שהיה יכול להתמודד עם חבריו הצעירים יותר בקטגוריית העד 23 (האיגוד החליט לחלק את הקטגוריות השונות לפי המקובל במרוצי UCI רשמיים) שם היה רלוונטי מאוד לפודיום וניצחון.

עידו גולדשטיין מספר שהוא מאמין בעצמו (כפי שעשה במרוץ הנג״ש, שם סיים שלישי בעילית) והוא מגיע להתחרות בכוונה ברמה הגבוה ביותר, למרות ששאלנו האם מדובר בטקטיקה משפחתית של הגולדשטיינים, הוא ענה ש"לא וכולם רוצים לנצח את התחרות אך בהינתן סיטואציה מתאימה במרוץ כמובן שיעזרו אחד לשני".

האחים גולדשטיין מתאמנים לקראת אליפות ישראל | צילום: לני גורודצקי

מקבוצת אקדמי מסרו: ״בשבת הקרובה באליפות ישראל באופניים יתנהל קרב גדול וחם של רוכביה הישראלים הבכירים ביותר של אקדמי על התואר היוקרתי של אלוף ישראל. הרוכב שישיג את התואר ילבש כמובן את מדי האלוף בכל מרוצי אקדמי. האלוף המכהן מזה שנתיים ברציפות הוא רועי גולדשטיין. אבל כדי להגן על התואר יאלץ להתמודד מול ארבעה רוכבים מקצוענים – באחד ממסלולי האליפות הקשים, אם לא הקשה היותר בעשר השנים האחרונות. מסלול עליות מפרך שיוזנק מיער ברעם שבצפון.

המתמודדים הבכירים על התואר הם גיא ניב (מסיים הג׳ירו השנה), גיא שגיב (מסיים הג׳ירו שנה שעברה), עומר גולדשטיין, שנמצא בכושר גבוה  ואיתמר איינהורן. יש מצב שקרב איכותי כזה עוד לא נראה במקומותינו. כולם מצהירים שהם באים לקחת את התואר. המנהל המקצועי הפיני של אקדמי צ׳ל קרלסטרום מגיע במיוחד לנהל את המרוץ של אקדמי והתחרות בין החמישה בינם לבין עצמם ומול יריבים אחרים".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג