ד"ר שמי שגיב: סרטון קצר שיסביר לכם כיצד בוחרים נעלי ריצה

השוק מוצף במאות מותגים וסוגים שונים של נעלי ריצה. צפו בסרטון כדי להבין איך לבחור את הנעל המתאימה לכם ביותר 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השוק מוצף במאות מותגים וסוגים שונים של נעלי ריצה. צפו בסרטון כדי להבין איך לבחור את הנעל המתאימה לכם ביותר 

מאת:ד"ר שמי שגיב

עם כל חידושי הטכנולוגיה של תעשיית נעלי הספורט, בחירת הנעל המתאימה יכולה להיות משימה קשה וחשובה. לכן יש צורך בהדרכה מוקדמת. בין אם אתם ספורטאים תחרותיים או חובבנים, נעלי הספורט הן הפריט החשוב ביותר מכל פריטי הלבוש שתרכשו. נעליים איכותיות לא רק שמשפרות את רמת הביצועים אלא מאפשרות תנועת כף רגל נכונה ובלימת זעזועים, ובכך מגנות על רגלינו מפני פציעות. 

כיום קיימות חברות רבות בתחום הנעלת הספורט, ומעבר לכך, כל חברה מייצרת מספר דגמים בתחום נעלי הריצה. כשנפלה ההחלטה שהגיע הזמן לרכוש נעלי ריצה חדשות אתם מוצאים את עצמכם בחנות הספורט מול עשרות סוגי נעלי ריצה. מלבד המותג, המראה והמחיר אתם בעצם תלויים במוכר שימליץ לך על הנעל הנכונה, ולרוב מוכרים אלו אינם מיומנים בהתאמת הנעל הנכונה. לכן, עם הגעתכם לחנות רצוי לדעת מספר מושגים בסיסיים חשובים שיעזרו לכם בהתאמת הנעל הנכונה.


 

22.6.2014


ד"ר שמי שגיב
כירופרקט ומומחה ברפואת ספורט
 








אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג