דקת דומייה לזכרו של גיא תימור נערכה בתחרות באיטליה, אלון יוגב סיים 8

תחרות "ששת הימים" המסורתית בוולודרום בפיורנצואולה נפתחה במחווה לזכרו של רוכב נבחרת ישראל שנהרג. יוגב שהבטיח העפלה לאליפות העולם הקדיש את הרכיבה לזכר חברו: "היה בליבי כל הזמן"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אלון יוגב בתחרות באיטליה | צילום: פרטי

שני רוכבי נבחרת ישראל באופני מסלול סיימו אתמול (חמישי) את השתתפותם בתחרות Six Days המסורתית בוולודרום בפיורנצואולה באיטליה ורשמו הישגים נאים. בתום התחרות, אלון יוגב הבטיח את מקומו באליפות העולם שתתקיים במחצית אוקטובר בדנמרק, כשגם סער עידן הצעיר חותם תחרות אישית טובה.

לכתבות נוספות בנושא:
כתב האישום הוגש: הנהג שדרס את גיא תימור ז"ל מואשם ברצח
הדרך להיסטוריה: צפו בכל 35 הניצחונות של מארק קוונדיש בטור דה פראנס
צפו והכריעו ברגע המחלוקת: האם הפסילה של פיליפסן הייתה מוצדקת?

עוד לפני תחילת התחרות, המארגנים המקומיים במחווה מרגשת כיבדו את זכרו אל הרוכב הישראלי גיא תימור ז"ל שנהרג בתאונת דרכים במהלך אימון לפני כחודש, בדקת דומיה כשהרוכבים התמקמו על קו הזינוק.

רוכב האופניים גיא תימור ז"ל | צילום: תומר פדר, SportPhotography

בתחרות האומניום סיים יוגב, חניכו של סטיב מקיואן, במקום השמיני המהווה עבורו הישג שיא וזאת אחרי רכיבה של שלושה ימים בהם עבר 200 קילומטרים בסה"כ. עידן סיים במקום ה-22 ובלט בעיקר במקצה הנקודות המרתק. בתחרות השתתפו 48 רוכבים בהם אליה ויויאני האיטלקי, האלוף האולימפי מריו 2016 שניצח במספר קטעים בג'ירו וכן בקטע אחד בטור דה פראנס, ואלוף העולם לשעבר בינג'מין תומאס הצרפתי.

במרוץ הזוגות מדיסון התחרה יוגב יחד עם ההונגרי ברטולד דריבין. השניים סיימו במקום ה-11 מבין 22 זוגות בתום רכיבה של 96 קילומטרים במשך שלושה ימים.

אלון יוגב בתחרות באיטליה | צילום: פרטי

אלון יוגב אמר בתום התחרות: "הייתה זו התחרות הראשונה שלי בחמש השנים האחרונות שגיא תימור ז"ל לא היה איתי בתחרות. הוא היה בליבי כל הזמן ובהחלט נתתי אקסטרה לכבודו. אני מרוצה מהיכולת שלי בתחרות. אמשיך לעבוד קשה בדרך לאליפות העולם המהווה תחרות מטרה חשובה עבורי. אני חי את החלום האולימפי ומשקיע את כל כולי כדי לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים שיהיו ב-2028 בלוס אנג'לס"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג